بهزیستی در رسانه |  ۸۵  دختر فاقد سرپرست در مراکز بهزیستی استان سمنان زندگی می‌کنند

سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان از فعالیت هشت مرکز نگهداری ایتام و یک مرکز سلامت در استان خبر داد و گفت: ۸۵ دختر فاقد سرپرست در مراکز بهزیستی زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزد پور ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه ۸۵ دختر بدسرپرست یا بی سرپرست در مراکز تحت حمایت بهزیستی استان زندگی می‌کنند، ابراز داشت: این افراد در مراکز شبه خانواده و خانه‌های کودکان و نوجوانان بهزیستی حضور دارند که همه خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه بهزیستی جهیزیه و سیسمونی به این دختران اهدا می‌کند، افزود: تلاش شد تا این دختران از همه امکانات و تجهیزات موردنیاز بهره‌مند باشند و از نظر تحصیلات نیز بهترین خدمات به آن‌ها ارائه شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه هم‌اکنون هشت مرکز نگهداری و یک مرکز سلامت خدمات نگهداری و حمایتی را به جامعه هدف خود ارائه می‌کند، ابراز داشت: دختران تحت حمایت در این مراکز تحت نظارت از خدمات متفاوت و تخصصی استفاده می‌کنند.

ایزد پور اضافه کرد: با توجه به اصالت عمیق خانواده در حوزه علوم اجتماعی سازمان بهزیستی در بخشی از اهداف عالیه خود اقدام به نگهداری و ارائه خدمات حمایتی نگهداری به دختران تحت حمایت کرده است.

کد خبر ۴۹۵۶۵۹۵
کد خبر 18974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد