استان سمنان ا  تقدیر استاندار از مدیر کل بهزیستی استان سمنان

عزم و همت اداره کل بهزیستی استان سمنان در به ثمر رساندن اهداف متعالی این مرز و بوم ستودنی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  در همایش تقدیر از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر  استان مدیرکل و معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهریستی استان سمنان حضور داشتند در این همایش از زحمات مدیرکل و اداره کل بهزیستی استان سمنان در عرصه مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ها تقدیر و تشکر و لوح سپاسی بشرح ذیل تقدیم شد :   

جناب آقای ایزدپور

سلام علیکم

اعتیاد یکی از مهم ترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی، و امنیتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برا ی جامعه بشری محسوب می شود. سرافزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه همه جانبه با این بلای خانمانسوز مدیون مجاهدت، ایثار و حضور پر صلابت مردان و زنان وارسته ای بوده است که حیات و سلامت جامعه را بر حیات و سلامت خویش مقدم می شمارند.

اینک که ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند درخشش انسان های ایثارگر درعرصه های مختلف صیانت و تعالی کرامت انسانی است، عزم و همت شما برای پیگیری و به ثمر رساندن اهداف متعالی این مرز و بوم ستودنی است.

اینجانب تلاش و نقس آفرینی شما درعرصه مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ها را ارج نهاده و تداوم تلاش و بالندگی جنابعالی را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم.

علیرضا آشنا گر

استاندار و رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان

 

کد خبر 1892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد