البرز | برگزاری جشن بهزیستی با حضور مدیرکل بهزیستی البرز

هفته بهزیستی، هفته دوستی و مهربانی را گرامی میدارم و به همه مهر ورزان بهزیستی، این نهاد خدمت رسان، خسته نباشید می گویم و این هفته پرمحبت را تبریک می گویم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ستان البرز : امروز مورخ ۲۵تیرماه و در چهارمین روز از هفته بهزیستی و به همت معاونت اجتماعی بهزیستی شهرستان کرج جشنی به مناسبت دهه کرامت و هفته بهزیستی در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان کرج برگزار شد.

دکتر اسدالله حیدری مدیر کل بهزیستی استان البرز و غفور قاسم پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج میهمانان ویژه این مراسم بودند.

علیرضا فتاح پور مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن خوش آمدگویی و تبریک ولادت امام مهربانی و تبریک هفته بهزیستی از همکاران خود تشکر و قدردانی نموده و با اشاره به تنوع کاری بهزیستی و وسعت و گستردگی فعالیت ها و افزایش جامعه هدف از مدیر کل بهزیستی استان البرز و فرماندار ویژه کرج درخواست داشت تا نگاهی ویژه به بهزیستی کرج داشته باشند.

در ادامه فرماندار ویژه شهرستان کرج به سخنرانی پرداخت غفور قاسم پور در جمع مسئولین و مددجویان بهزیستی شهرستان کرج حاضر شد وضمن تبریک هفته بهزیستی گفت : امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت و مدیریت یک توفیق الهی است که به همه ما مدیران واگذار شده است و باید از این فرصت در جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم و کمک به نظام و کشورمان تلاش ورزیم.

وی با بیان اینکه عمر خدمتی همه مدیران محدود و کوتاه است، اضافه کرد:  باید از این فرصت و زمان کوتاه در جهت پاسخگویی به مطالبات به حق مردم عزیز کشورمان اهتمام داشته باشیم.

معاون استاندار با اشاره به مقطع حساس فعلی در کشور، ادامه داد: با شرایط حساس و در جنگ اقتصادی و ناجوانمردانه در مقابل زورگویان به ویژه امریکای جهانخوار مواجه هستیم، همانگونه که ملت عزیز  و بزرگوار در هشت سال دفاع مقدس مقاومت و ایستادگی کردند امروز نیز با همان قدرت و صلابت و  با راهبردهایی که مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید تبیین نموده اند، با وحدت و انسجام به حول و قوه الهی ایستادگی و مقاومت کنیم.

فرماندار شهرستان کرج در محور دیگری از صحبت های خود گفت : هفته بهزیستی، هفته دوستی و مهربانی را گرامی میدارم و به همه مهر ورزان بهزیستی، این نهاد خدمت رسان، خسته نباشید می گویم و این هفته پرمحبت را تبریک می گویم.

وی با اشاره به اینکه کار مجموعه بهزیستی از جنس خدمت رسانی به اقشار مختلف، ماهیتی خیرخواهانه و خداپسندانه دارد، افزود: یکی از مهمترین و مقدس ترین نهادهای نظام اسلامی و کشور نهاد بهزیستی است و قطع به یقین مددکاران بهزیستی از بهترین و لایق ترین بندگان خداوند هستند که در این عرصه تلاش مضاعف دارند و خیری هم که به مردم می رسانند در صندوق آخرت این عزیزان ثبت و ضبط خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان کرج در ادامه با بیان اینکه کار درحوزه های فرهنگی و اجتماعی شکننده است، گفت: در حوزه آسیب های اجتماعی وارث شرایط بیش از 70 سال گذشته هستیم و اگر نتوانیم در این حوزه خوب برنامه ریزی و بودجه بندی کنیم، نمی توانیم بر آسیب ها غلبه کنیم.

وی ادامه داد: مهاجرت از روستاها به شهرها محصول این شرایط است و باید تغییر و تحول اساسی در ساختارها داشته باشیم و توسعه متوازن شهرها و روستاها را همزمان پیش ببریم.

فرماندار شهرستان کرج با بیان اینکه  سیاست گذاری ها در حوزه  آسیب های اجتماعی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شده و راهبردها نیز توسط وزارت کشور تعیین شده است، گفت: با نگاه ویژه و کلانی که دکتر شهبازی استاندار محترم در این زمینه دارند و دستورهایی که به فرمانداران داشته اند، تلاش خواهیم کرد تا مأموریت خود را در بهبود آسیب های اجتماعی به جدیت دنبال و به انجام برسانیم.

قاسم پور افزود: فرمانداری شهرستان کرج با نگاه ویژه به بهزیستی در جهت بهبود وضعیت آسیب های اجتماعی شهرستان با تخصیص بودجه و اعتبارات شهرستانی وظیفه خود را انجام خواهد داد.

وی در پایان با قدردانی از  برنامه ریزی های مدیرکل بهزیستی استان و مدیر بهزیستی شهرستان کرج برای همه پرسنل و مددجویان بهزیستی آرزوی سرافرازی و عاقبت بخیری کرد.

کد خبر 1879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد