همدان| بهار |برگزاری جشن به مناسبت هفته بهزیستی

با حضور رییس، کارشناسان اداره بهزیستی، مسئول کانون بانوان شهرستان بهار و دختران جوان 19 الی 29 سال با هدف گرامیداشت هفته بهزیستی و ارتقاء سطح سلامت روان مراسم جشنی برپا شد.

 در ابتدای این مراسم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن تبریک هفته بهزیستی و تقدیر از مدیر مرکز سلامت روان نگاه نو در مورد آسیب های اجتماعی جوانان گفت: آسیب شناسی اجتماعی:مطالعه و شناخت ریشه بی نظمی های اجتماعی  و ریشه یابی بی نظمی‌ها، ناهنجاری‌ها و آسیب هایی نظیر بیکاری، اعتیاد، فقر، خودکشی، طلاق همراه با علل و شیوه های پیش گیری و درمان آن ها و نیز مطالعه شرایط بیمارگونه و نابسامانی اجتماعی است و اگر در جامعه ای هنجارها مراعات نشود، کجروی پدید می آید و رفتارها آسیب می بیند و عدم پای بندی به هنجارهای اجتماعی موجب پیدایش آسیب اجتماعی است.

منوچهر نوروزی ادامه داد: در پیدایش انحرافات اجتماعی و رفتارهای نابهنجار و آسیب زا عوامل متعددی به عنوان عوامل پیدایش و زمینه ساز می تواند مؤثر باشد لذا با شناخت این عوامل می توان برنامه هی مداخله ای مناسبی طراحی و اجرا کرد.

مدیر مرکز سلامت روان نگاه نو نیز گفت:این مرکزبا هدف ارتقاء سطح سلامت روان محلات آسیب خیز از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون طرح هایی از قبیل آموزش پیش از ازدواج، آموزش خانواده، فرزند پروری، روابط بین همسران و مهارت‌های زندگی را اجرا نموده است.

کد خبر 1854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد