در رسانه ها ا  خیر اراکی سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به شیرخوارگاه بهزیستی کمک کرد

اراک - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: یک خیر اراکی سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای تکمیل و تجهیز ساختمان شیرخوارگاه این استان کمک کرد

زهرا امینی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وراث این خیر متعهد شده‌اند  تا در سه مرحله این کمک مالی را از طریق حساب مشارکت‌های  بهزیستی استان واریز کند که مرحله اول آن محقق  شده است.

وی اظهار داشت: امیدمی‌رود با این کمک مالی  ساختمان شیرخوارگاه که  ظرف چهار سال اخیر با کمک خیران  و نظارت بهزیستی استان  نیمه‌کاره مانده تکمیل شود و مورد بهره‌برداری  قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های بهزیستی استان مرکزی نیازمند یاری خیران است، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت خیران می‌تواند بهزیستی را در پیشرفت اهدافش کمک کند.
امینی افزود: افراد نیکوکار توجه ویژه‌ای برای حمایت از نیازمندان در استان داشته‌اند و با وجودشرایط نامناسب اقتصادی هرگز ارتباط مالی خود را قطع نکرده‌اند.

وی اظهار داشت: هزینه‌هایی که برای شیرخوارگاه صرف می‌شود همزمان از سوی ولت و خیران پرداخت می‌شود اما باید در نظر داشت اعتبارات دولتی برای تمام این موارد کافی نیست و اگر کمک خیران نباشند این نهاد حمایتی در اداره مراکز ایتام و شیرخوارگاه‌ با مشکل مواجه می‌شود.

این شیرخوارگاه با ۳۱۶ متر زیربنا و ظرفیت پذیرش  و نگهداری نوزادان و نوباوگان زیر سه سال در کل استان در حال تکمیل است.

کد خبر 18342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد