مرکزی ا پیام استاندار مرکزی به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی

استاندار مرکزی: تحقق عدالت اجتماعی، حفظ کرامت انسانی و ارتقاء شاخص های رفاه اجتماعی از ارکان مهم توسعه و پیشرفت جامعه است.

استاندار مرکزی در پیامی، 25 تیرماه و روز بهزیستی و تامین اجتماعی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«نامگذاری ۲۵ تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان《روز بهزیستی و تامین اجتماعی》، بیانگر اهمیت جایگاه این دو نهاد حمایتگر است که به منظور تحقق عدالت اجتماعی، حفظ کرامت انسانی و ارتقاء شاخص های رفاه اجتماعی پدید آمدند و از ارکان مهم توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی جامعه به شمار می روند.
بهزیستی در آغاز سی و نهمین سال فعالیت مستمر و موثر خود توانسته با اقدامات توانمندسازانه و پیشگیرانه و بهره گیری مناسب از امکانات و تجربیات بخش های غیردولتی، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین، نهادی پویا، تحول‌گرا و برنامه‌محور باشد و بتواند شبکه خدمات اجتماعی را در سراسر کشور توسعه دهد و در مسیر ایجاد بستر مناسب جهت پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی، توانبخشی و ایجاد نشاط و شادی در جامعه گام های موثری بر دارد.
تامین اجتماعی نیز بعنوان نهادی برای ایجاد امنیت و ثبات اقتصادی در بهبود شاخص های اقتصادی، ارتقاء تولید ملی و عدالت اجتماعی نقش مهمی دارد و می طلبد در سال حمایت از کالای ایرانی بیش از پیش در جهت تحقق شعار سال و ایجاد و حفظ اشتغال نقش آفرینی نماید.
اینجانب ضمن تبریک روز بهزیستی و تامین اجتماعی به همه تلاشگران و فعالان این عرصه در استان مرکزی، از تلاش ها و زحمات خالصانه این عزیزان صمیمانه تشکر و قدردانی نموده، سربلندی و توفیق روز افزون آنان را از درگاه خداوند منان مسألت می نمایم.

سید علی آقازاده
استاندار مرکزی»

 ۲۵ تیرماه هر سال در  تقویم کشور ایران به عنوان «روز بهزیستی و روزتامین اجتماعی» نامگذاری شده است. 

کد خبر 1831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد