قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) مجموعه‌ای بی‌بدیل در کنار دولت برای محرومیت‌زدایی

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در آئین تفاهمنامه ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی مددجویی با بیان اینکه در کنار دولت در راستای محرومیت‌زدایی خدمت‌رسانی می‌کنیم، گفت: با صنعتی‌سازی و کاهش هزینه‌ها منطبق با بافت منطقه منازل مسکونی را طراحی و احداث می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، تفاهمنامه ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی مددجویی فی‌ما بین بهزیستی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور و «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء منعقد شد.

«سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ضمن گرامیداشت سالروز بهزیستی و تامین اجتماعی، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء توان خوبی در حوزه فنی و مهندسی و اجرای مگاپروژه‌های کشاورزی، نفت، گار و ... دارد و در قالب مجموعه‌ای بی‌بدیل در کنار دولت در راستای محرومیت‌زدایی خدمت‌رسانی می‌کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از اجرای ۲۶۰ پروژه در بخش‌های روستایی همچون احداث خانه‌های محرومان، مدارس، خانه‌های بهداشت و ... خبر داد و گفت: طی این تفاهمنامه ۱۵ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان و افراد دارای معلولیت در مناطق روستایی و شهرهای کوچک به متراژ ۷۵ مترمربع در سه فاز احداث خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه سپاه محرومیت‌زدایی را جزء وظایف خود می‌داند، یادآور شد: ما با صنعتی‌سازی و کاهش هزینه‌ها منطبق با بافت منطقه منازل مسکونی را طراحی و احداث می‌کنیم.

کد خبر 1829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =