عملیاتی کردن برنامه های تحول اداری

رئیس گروه نوسازی اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در اولین کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی آذربایجان شرقی ، هدف اصلی ارزیابی عملکرد را عملیاتی نمودن برنامه های تحول اداری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان ، الهام قاسمی در این کارگروه که با حضور دکتر صحاف سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت : اقدامات مطلوبی در راستای تصویب نامه حقوق شهروندی و ارتقا سلامت اداری برای جامعه هدف بهزیستی انجام یافته است.

وی بر عملیاتی نمودن برنامه های تحول اداری در راستای تسهیل ارایه خدمت به مردم تاکید و اظهار امیدواری کرد تا این امر در اولویت برنامه کاری کلیه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان نیز با اشاره به فعالیتهای این اداره کل در راستای تحقق اهداف ارزیابی عملکرد؛ بر تلاش همه جانبه برای تحقق اهداف دولت الکترونیک و واگذاری خدمات اشاره  و ابراز داشت: در راستای دسترسی آسان مددجویان به خدمات، مراکز مثبت زندگی در محلات جهت تسهیل ارائه همه خدمات به اقشار تحت پوشش به زودی راه اندازی خواهد شد و ثبت نام‌های مورد نیاز در این زمینه انجام شده است که این امر نیز عاملی برای کاهش تردد غیر ضروری مددجویان خواهد شد.

کد خبر 18279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد