۲۰۴۳ باب واحد مسکونی در هفته بهزیستی به جامعه هدف سازمان واگذار می شود

بر اساس جدول توزیع واحدهای قابل واگذاری؛ ۶۸۸ واحد به خانوارهای دارای دو عضو معلول  اعطا می شود که بیش از ۹۰ درصد از این واحدها یعنی ۶۵۳ واحد در قالب تفاهم نامه های مشترک و ۳۵ واحد نیز خارج از تفاهم نامه مشترک ساخته شده است.همچنین ۱۳۵۵ واحد نیز به سایر خانوارهای تحت پوشش تحویل می شود.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل و بنا بر گزارش معاونت مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور ؛ در سراسر کشور ۲۰۴۳ باب واحد مسکونی در هفته بهزیستی امسال به جمعیت هدف تحت پوشش سازمان واگذار می شود.

بر اساس جدول توزیع واحدهای قابل واگذاری؛ ۶۸۸ واحد به خانوارهای دارای دو عضو معلول  اعطا می شود که بیش از ۹۰ درصد از این واحدها یعنی ۶۵۳ واحد در قالب تفاهم نامه های مشترک و ۳۵ واحد نیز خارج از تفاهم نامه مشترک ساخته شده است. همچنین ۱۳۵۵ واحد نیز به سایر خانوارهای تحت پوشش تحویل می شود.

استان خراسان رضوی با ۲۱۶ واحد مسکونی قابل تحویل بیشترین و استان یزد با ۶ واحد قابل تحویل کمترین آمار را به خود اختصاص داده اند و استان تهران نیز ۱۰۰ واحد مسکونی برای تحویل در هفته بهزیستی در اختیار دارد.

استان های کرمان، مازندران، اصفهان، کرمانشاه، خراسان شمالی، آذربایجان غربی و گیلان به ترتیب استان هایی هستند که بیش از یکصد واحد مسکونی به مددجویان عزیز سازمان بهزیستی واگذار می کنند.

کد خبر 1827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد