همدان | فامنین | دیدار پرسنل بهزیستی با فرماندار شهرستان

به مناسبت هفته بهزیستی، کارکنان بهزیستی و مدیران مراکز غیر دولتی با فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

ابوالقاسم قربانی سرپرست بهزیستی شهرستان فامنین در خصوص هفته بهزیستی گفت: همه ما خدمت گذاران معلولین و محرومین هستیم و باید به تلاش خود برای خدمتگزاری ادامه دهیم.

 وی افزود: از جمله برنامه های مهم و قابل اجرا در هفته بهزیستی سرکشی و دلجویی از مددجویان، غبارروبی گلزارشهدای شهرستان، دیدار با امام جمعه، برگزاری جشن برای معلولین و همچنین حضور در نماز جمعه می باشد.

قربانی با تشریح عملکرد و فعالیت این اداره در حوزه های توان بخشی، اجتماعی و پیشگیری. گفت: بیشترین کار و فعالیت ما در حوزه آسیب های اجتماعی است و تلاش می شود جامعه در معرض آسیب را با برنامه ریزی توانمند کنیم و بهترین خدمات را به مددجویان ارائه دهیم.

در ادامه شماعی فرماندار فامنین ضمن تبریک هفته بهزیستی و تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه پرسنل بهزیستی گفت: خدمت در نهاد بهزیستی منشاء خیر برکت دنیوی و پاداش اخروی است و این اداره از آغاز تاسیس زمینه ‌ساز خیر و برکات فراوانی برای اقشار محروم جامعه به خصوص مددجویان و معلولان بوده است.

وی با بیان اینکه: بهزیستی بهترین مکان برای خدمت رسانی به افراد معلول می باشد از عملکرد اداره بهزیستی نسبت به دیگر سازمان ها اظهار خرسندی کرد

کد خبر 1823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد