بهزیستی در رسانه ا  دو میلیارد ریال فطریه در بهزیستی استان سمنان جذب شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از جمع‌آوری یک میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال فطریه و کفاره در استان خبر داد و گفت: این میزان توسط مراکز بهزیستی و مراکز غیردولتی این سازمان تهیه‌شده است.

علیرضا ایزد پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بالغ‌بر یک میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال فطریه نقدی و غیر نقدی طی سال جاری در بهزیستی استان سمنان جذب شد، ابراز داشت: این فطریه ها توسط مراکز بهزیستی و مراکز غیردولتی بهزیستی استان تهیه‌شده است.

وی افزود: در میامی ۱۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، شاهرود ۴۶۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، دامغان ۷۱۰ میلیون ریال، سمنان ۴۴۸ میلیون و ۷۴۱ هزار ریال، مهدی‌شهر ۴۴ میلیون و ۵۱۸ هزار ریال، ۲۰ میلیون ریال سرخه و ۷۳ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال گرمسار و ۴۵ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال در آرادان فطریه جمع‌آوری‌شده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن بیان اینکه با شیوع کرونا بهزیستی نیز در کنار سایر ارگان‌ها و نهادها در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شرکت کرد، ابراز داشت: در این راستا پنج هزار و ۲۳۰ بسته حمایتی بین مددجویان بهزیستی توزیع شد.

ایزد پور بابیان اینکه علاوه بر این موارد حواله مواد غذایی و بسته بهداشتی نیز بین نیازمندان توزیع‌شده است، تصریح کرد: خیران استان سمنان همچون بحران‌های گذشته اثبات کردند که در مشکلات یاری‌گر نیازمندان جامعه هستند و کمک‌های خود را از این قشر دریغ نمی‌کنند که این همدلی مردم شایان تقدیر است.

کد خبر 18163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد