تمدید مهلت ثبت نام الکترونیکی مراکز مثبت زندگی

فرصت ثبت نام الکترونیکی مراکز خدمات بهزیستی ((مثبت زندگی))

آخرین فرصت ثبت نام الکترونیکی مراکز خدمات مثبت زندگی به مدت 24 ساعت ایجاد شد

متقاضیان حقیقی و حقوقی که تا کنون به هر دلیل موفق به ثبت درخواست خود از طریق سامانه نشده اند می توانند از ساعت 24 مورخ 1399/03/12 تا 1399/03/13 به مدت 24 ساعت با مراجعه به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور به آدرس www.centers.behzisti.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

شایان ذکر است مهلت مشخص شده تمدید نمی شود .

مراکز خدمات بهزیستی ((مثبت زندگی)) سازمان بهزیستی با هدف امکان ارائه خدمات بصورت الکترونیکی و تسهیل در دسترس پذیری شهروندان به خدمات بهزیستی تاسیس می شوند.

کد خبر 17993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمیرا مرادی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    1 2
    ممنون از شما
  • قاصدو GB ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    4 0
    این سایت مشکل داره چون دکمه ثبت روهرچی زدم نشدکادرمختص آدرس رونمیشدپرکرد
  • رقیه فرج الهی IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    1 0
    با عرض سلام واحترام بنده بمدت 20 سال هست در حوزه پیشگیری خدمت میکنم و ابتدا در موسسه جمعیت همیاران و سپس موسسه به زیستن راز سلامتی افتخار خدمت به مردم وطن ام را دارم و سالیان سال در مناطق حاشیه نشین مدارس مهدکودک ها و خود موسسه انواع طرح های سازمان بهزیستی را اجرا کرده ام ولی متاسفانه در ثبت نام در مراکز مثبت زندگی فقط مرحله اول رو انجام داده ام و بعلت گرفتاری نتونستم مراحل بعد رو پیش ببرم از شما بزرگواران درخواست دارم مهلت ثبت نام رو تمدید فرمایید چرا که فکر میکنم بنده هم حق دارم از این مراکز برای خدمت بیشتر به هموطنانم استفاده کنم. با کمال تشکر وقدردانی از تمامی مسئولان وکارکنان خدوم وشریف سازمان بهزیستی کشور

خدمات الکترونیک پرکاربرد