کردستان | 1000 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی کردستان احداث می‌شود

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان، گفت: امسال طی یک تفاهم‌نامه سه جانبه یک هزار واحد مسکونی با همکاری بسیج سازندگی و بنیاد مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کردستان احداث می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، فرهاد عزیزی شامگاه دوشنبه (24تیرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: امسال با یک تفاهم‌نامه سه جانبه در تلاش هستیم که یک هزار واحد مسکونی با همکاری بنیاد مسکن و بسیج سازندگی برای مددجویان بسازیم.

وی ادامه داد: طی تفاهم نامه دیگری نیز ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو فرزند معلول در حال اجراست.

معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان، عنوان کرد: در حوزه اشتغال به سمت توسعه مشاغل خانگی راه پیدا می کنیم و با توجه به اینکه برخی از افراد تحت پوشش به دلیل مسائلی، نمی توانند از محیط خانه بیرون بیایند در این راستا با تعداد 10 کارخانه قرار داد بسته‌ایم که مشاغلی را به این افراد بسپارند.

عزیزی گفت: خوشبختانه مردم کردستان در جمع‌آوری کمک‌های مردمی در زمان وقوع سیل و زلزله کاری بسیار خوبی انجام دادند که در این راستا سازمان بهزیستی نیازمند حمایت رسانه است.

مشاور امور معلولین شهردار سنندج نیز در ادامه ، عنوان کرد:رسانه برای معلولین چشم، گوش و پا هستند و در این راستا می‌توانند کمک بسیاری برذای بهبود امور معلولان داشته باشند.

سینا کریمی کردستانی، مناسب سازی ادارات و معابر، جاده‌های ناامن، ساختمان‌های پزشکی نامناسب و عدم طراحی اپلیکیشن برای ناشنوایان را از جمله دغدغه‌های معلولان عنوان کرد.

منبع: روابط عمومی بهزیستی کردستان

کد خبر 1798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد