پرداخت نزدیک به یک میلیارد تومان کمک بلاعوض به معلولین زرین دشتی در سال گذشته

رییس اداره بهزیستی شهرستان زرین دشت خبر داد:


    
پیرو رایزنی صورت گرفته توسط اداره بهزیستی شهرستان زرین دشت  با همکاری بنیاد مسکن نزدیک به یک میلیارد تومان کمک بلاعوض مسکن به مددجویان بهزیستی پرداخت شد.
رییس اداره بهزیستی شهرستان زرین دشت با اشاره به مطلب فوق افزود: با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زرین دشت ۹۷۱ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۱۱۳ خانوار تحت حمایت این  اداره  پرداخت شده است.  وی افزود: در ادامه طرح نهضت مسکن ۹۹ خانوار مددجو از تسهیلات بهسازی و بازسازی در سال ۹۶،۹۷  استفاده کرده اند که از این تعداد۱۶ خانوار از محل اعتبارات بازسازی و سیل مبلغ ۲۰ میلیون تومان تسهیلات و پنج میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت کرده اند. . آرزو شکوهیان نژاد اظهار داشت :  در ادامه روند تامین مسکن مناسب برای خانوارهای مددجو در زرین دشت  ۲۱ خانوار از تسهیلات تعمیری مسکن و همچنین کمک بلاعوض ده میلیون تومانی بهره مند شده اند.
رییس اداره بهزیستی شهرستان زرین دشت در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم همکاری های بین بخشی تمامی نهادها برای تسهیل در روند زندگی معلولین تاکید و  خاطرنشان ساخت:در همین راستا به ۶۲ خانوار مددجوی تحت حمایت بهزیستی زرین دشت از محل اعتبارات طرح ویژه مسکن مبلغ ۱۸ ،۲و ۲۵ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند. این مسئول به پرداخت تسهیلات به ۷۵ خانوار مددجو در سال ۹۸ از محل اعتبارات ویژه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان نیز اشاره کرد و یادآور شد: از این مبلغ ۹۷۱ میلیون تومان کمک بلاعوض بوده که به ۱۱۳ خانوار تحت پوشش بهزیستی این شهرستان پرداخت شده است. شکوهیان نژاد همچنین به سیمان اهدایی مقام معظم رهبری برای احداث واحدهای مسکونی مددجویان اشاره و بیان داشت:تعداد ۲۰۷۰ کیسه سیمان به متقاضیان به صورت رایگان داده شده است.وی در پایان به پرداخت ۲ فقره وام سیل احداثی روستایی  به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و ۸ فقره  وام سیل احداثی شهری به مبلغ۵۰ میلیون تومان به مددجویان بهزیستی در این شهرستان نیز گریزی زد.
گفتنی است:از تعداد ۱۷۴خانوار تحت حمایت بهزیستی که در سالهای ۹۶ تا ۹۸ از تسهیلات مسکن استفاده کرده اند، ۱۰۳ خانوار مددجوی روستایی و ۷۱ خانوار مددجوی روستایی بوده اند.

کد خبر 17863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد