بهزیستی در رسانه | دریافت وجوهات فطریه و کفاره توسط واحد مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بیان داشت: خیرین ارجمند می توانند وجوهات فطریه و کفاره خود را از طریق شماره کارت ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ متصل به حساب مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان واریز نمایند .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، علیرضا ایزدپور مدیرکل با اشاره به اینکه هر ساله به منظور بهره مندی از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان اقدامات گوناگونی جهت جذب مشارکت های مردمی از سوی اداره کل بهزیستی استان صورت می گیرد ابراز داشت : بر اساس نظر آیات عظام، سازمان بهزیستی می تواند با جمع آوری زکات فطریه به صورت عام و خاص و همچنین کفاره، بخش کوچکی از مشکلات مددجویان خود را برطرف کند. از این رو بهزیستی استان با هماهنگی دبیرخانه شورای عالی زکات در سراسر استان ، اقدامات جمع آوری ذکات فطریه و کفاره در سطح استان کرده است .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بیان داشت: با توجه به اینکه مددجویان بهزیستی افراد دارای معلولیت و آسیب دیده هستند و نیاز به حمایت و خیر جمعی دارند،  خیرین ارجمند می توانند وجوهات فطریه و کفاره خود را از طریق  شماره کارت ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ متصل به حساب مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان واریز نمایند تا یاری گر جامعه هدف این اداره کل در روزهای سخت کرونایی باشند .

ایزدپور در ادامه : هم استانی های ارجمند می توانند با زکات فطریه و کفاره خود را به شماره حساب ۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ نزد بانک مرکزی به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان نیز واریز نمایند .

وی افزود : هم وطنان ارجمند می توانند در سامانه فطر آنلاین به آدرس nik.bsi.ir، اپلیکیشن  های فعال مانند؛ صاپ، سکه، پرنا، آپ، تاپ، همراه کارت و آسان پرداخت، اپلیکیشن سداد، سایت های بانکی صادرات به آدرس nik.bsi.ir  و تجارت به آدرس omidetejarat.comو یا سامانه های کدهای دستوری، #۵*۵*۷۴۱* و #۳۰۰*۷۲۴* نیز واریز کنند.

ایشان در پایان : اداره کل بهزیستی استان سمنان با بیش از ۲۲ هزار مددجو در استان همواره در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف خود در تلاش بوده است و در این راه همواره دست یاریگری خیرین را به گرمی فشرده است .

Tags: 

کد خبر 17811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد