همت مومنانه مردم خیر و نیکوکار استان اردبیل در پویش همدلی مومنانه

مردم فهیم استان بالغ بر یک میلیارد و 52 میلیون ریال نقدی و 6 هزار و857 مورد بسته های غذایی با ارزش 15 میلیارد و 764 میلیون ریال از نیازمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی را در این روزهای کرونایی و سخت حمایت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل ، مردم نوعدوست استان درپویش همدلی مومنانه مشارکت های مطلوبی داشتند .

علی نیک سرشت معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان در این خصوص گفت : مردم استان در پویش (( همدلی مومنانه)) با همت مومنانه خود در جهت رفع نیاز جامعه هدف بهزیستی استان مشارکت فعال داشتند که با اهداء وجوه نقدی و غیر نقدی خود به استمداد مددجویان بهزیستی استان شتافتند .

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان اظهار داشت : حامیان بهزیستی و مردم نیکوکار استان با لبیک به منویات مقام معظم رهبری مبنی برحمایت از مردم نیازمند و مشارکت در پویش (( همدلی مومنانه )) مشارکت نقدی و غیر نقدی خود را به موسسات خیریه ، ادارات و مجتمع های بهزیستی استان تحویل دادند.

وی ادامه داد : تا بیستم رمضان المبارک مردم فهیم استان در حدود یک میلیارد و 52 میلیون ریال نقدی و تعداد 6 هزار و857 مورد بسته های غذایی به ارزش  15 میلیارد و 764 میلیون ریال دست نیازمندان و افراد تحت پوشش  بهزیستی را در این روزهای کرونایی و سخت گرفتند.

کد خبر 17638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد