هرمزگان | افتتاح خانه امن زنان خشونت دیده در بندرعباس

در شامگاه سومین روز از هفته بهزیستی و با حضور مسئولین کشوری و استانی آیین افتتاح خانه امن زنان خشونت دیده در شهرستان بندرعباس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ آیین آغازبکار این مرکز با حضور غلامرضا فروغی نعمت اللهی مشاور عالی رئیس سازمان بهزیستی کشور ، عباس میرزاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، مریم یگانه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگانو غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی استان همراه بود.

عباس میرزاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جریان افتتاح این مرکز با تبریک گرامیداشت هفته بهزیستی اظهار داشت : خانواده از اهمیت جایگاه ویژه ای برخوردار است ک احساس امنیت، اطمینان ، سلامت و حمایت را برای افراد به وجود می آورد .

وی ادامه داد: ارتقای سلامت زنان در همه زمینه ها مطمئن ترین راه جهت دستیابی به سلامت و بهبود و سطح کیفی زندگی آنان است . چرا که زنان نقش موثر و تاثیر گذاری در رشد، تربیت و پرورش نسل های آینده بر عهده دارند.

غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی استان نیز گفت : با توجه به روند رو به رشد آسیبهای اجتماعی در جامعه کنونی، زنان از جمله آسیب پذیرترین قشر در میان گروه های هدف به شمار می روند. که می بایست با انجام برنامه های منسجم و هماهنگ و هدفمند در راستای توانمندسازی این قشر همت مضاعف بکار بریم .

وی اذعان داشت : راه اندازی و تاسیس چنین مراکزی می تواند امنیت و سطح سلامت روانی و اجتماعی زنان را افزایش دهد و حریم دفاعی امنی برای آنان ایجاد کند .

 رنجبر هدف از افتتاح این مرکز را حمایت و توانمند سازی زنانی که مورد خشونت واقع گردیده اند عنوان کرد و اظهار داشت :در این مرکز خدماتی از قبیل مددکاری اجتماعی ، روانشناختی ، بهداشتی و درمانی به جامعه هدف ارائه می گردد.

کد خبر 1762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد