هرمزگان | راه اندازی مرکز رشد در بهزیستی هرمزگان

در سومین روز از هفته بهزیستی ، مرکز رشد در هرمزگان با حضور مسئولان کشوری و استانی راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ آیین افتتاح این مرکز با حضور غلامرضا فروغی نعمت الهی مشاور عالی رییس سازمان بهزیستی کشور ، عباس میرزاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی استان و جمعی از خیرین استان همراه بود.

غلامرضا فروغی نعمت الهی مشاور عالی رییس سازمان بهزیستی کشور هدف از راه اندازی مرکز را توانمند کردن فرزندان تحت پوشش بهزیستی از طریق ارتقا مهارت‌ها و استعدادیابی برای آنان عنوان کرد.

وی ادامه داد: نتیجه این اقدام ، ارتقا مهارت‌های فرزندان کوچک مراکز می‌شود یعنی در این مراکز رشد، مثلثی شکل می‌گیرد که شامل سه ضلع فرزندان موفق به عنوان راهبر، خیرین به عنوان حمایتگر و سازمان بهزیستی به عنوان تسهیلگر است.

فروغی افزود: با کمک همین فرزندان موفق، استارت آپ هایی برای فرزندان بهزیستی طراحی می‌شود و انتظار می‌رود تا با برگزاری این استارت آپ ها بچه‌ها روی یک مساله متمرکز شوند و فکر کنند.

وی از همراهی همیشگی خیرین با بهزیستی تقدیر کرد و همجواری محل فعالیت مرکز رشد و خانه خیرین را نشانی بر ضرورت تعامل نزدیک خیرین با مرکز رشد دانست و خواستار استمرار همراهی خیرین برای تولید انبوه ایده‌های ارائه شده و تأیید شده در مرکز رشد شد.

در ادامه این مراسم و در نشستی که با مشاور عالی رئیس سازمان بهزیستی کشور با حضور خیرین برگزار شد ، دکتر نگین برخورداری به عنوان مشاور مدیرکل بهزیستی استان انتخاب شد.

کد خبر 1756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد