واریز ۳۹ میلیارد ریال به خانوارهای زیر پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۹ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی برای بیش‌از ۱۳ هزار خانوار زیر پوشش بهزیستی با همکاری بنیاد مستضعفان، ستاد اجرائی فرمان امام(ره)، استانداری و سایر نهادها واریز شده است.

عزیزالله جهانتیغ روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اداره‌کل بهزیستی سیستان و بلوچستان در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا با اجرای پویش همدلی مومنانه در سطح استان به کمک جامعه هدف نیازمند شتافت.

وی گفت: در ماه ضیافت الهی با هدف گره گشایی از مشکلات نیازمندان و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده برای سالمندان، افراد دارای معلولیت، فرزندان بی سرپرست و سایر افراد تحت پوشش با کمک مردم و خیرین پویش همدلی مومنانه در سطح استان اجرایی شد که تا پایان مبارک ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون پنج میلیارد ریال به همت مردم و خیرین جمع آوری شده که به جامعه هدف بهزیستی استان اختصاص خواهد یافت.

وی بیان کرد: ۸۰۰ بسته نیز از سوی سازمان بسیج سپاه پاسداران زاهدان، ۲ هزار بسته از سوی موسسه خیریه طلوع بی نشان (واقع در تهران) و همچنین چهار هزارو ۳۶۷ بسته از سوی آستان قدس رضوی به جامعه هدف بهزیستی سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

جهانتیغ ادامه داد: مردم و خیران می‌توانند کمک‌های خود را با نیت خاص از طریق مشارکت‌های مردمی بهزیستی سیستان و بلوچستان و یا مراجعه به ادارات و نمایندگی‌های بهزیستی در سطح استان به دست نیازمندان برسانند.

وی گفت: بیش‌از ۵۰ هزار نفر معلول و بیش از ۲۶ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان هستند.

کد خبر 17421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حوابلوچزهی IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    1 0
    من یک زن سرپرست خانوار داارای خانواده ای هفت نفره که تحت پوشش بهزیستی وفاقد مسکن وامروز بیست وهشتم اردیبهشت ماه است که مستمری افزایشی اردیبهشت ماه جاری واریز نشده

خدمات الکترونیک پرکاربرد