کرمانشاه|برگزاری همایش دوچرخه سواری ویژه کودکان کار  و خیابانی استان

به مناسبت هفته بهزیستی همایش دوچرخه سواری کودکان کار وخیابانی در کرمانشاه به همت معاونت امور اجتماعی، اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه و مراکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده "مهر" و " افق" در محل محل میدان رسالت کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، به مناسبت هفته بهزیستی همایش دوچرخه سواری کودکان کار وخیابانی در کرمانشاه به همت معاونت امور اجتماعی، اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه و مراکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده "مهر" و " افق" در محل محل میدان رسالت کرمانشاه برگزار شد.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان در این همایش عنوان کرد:در ایام هفته بهزیستی که از ۲۲ تیر آغاز شده و تا ۲۸ همین ماه ادامه دارد برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده تا خدمات سازمان به نحو شایسته به هم استانی های عزیز معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۵۰ کودک کار در کرمانشاه شناسایی شده و تحت حمایت بهزیستی هستند که خدماتی از جمله اسکان شبانه روزی ،مشاوره روانشناسی ،تحصیل، مهارت آموزی ،ورزش و غیره به آنان ارائه می گردد که این همایش نیز در راستای همین خدمات و به مناسبت سی و نهمین سال تاسیس سازمان بهزیستی برگزار شده است .

به گفته دکتر رضوان مدنی،بر اساس قانون ،اشتغال به کار کودکان ممنوع است و همشهریان می توانند در صورت مشاهده موارد را از طریق اورژانس اجتماعی (۱۲۳)به بهزیستی اطلاع دهند. 

این مسئول بیان داشت: عوامل مختلفی در شیوع کودک کار تاثیر دارد که می توان به فقر ،شوک های اقتصادی، نگرش های غلط فرهنگی و قومی اشاره کرد.
 

کد خبر 1729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد