برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولان کرمانشاهی به مناسبت هفته بهزیستی

نمایشگاه دستاوردهای مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان کرمانشاه با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، معاون توانبخشی، کارشناسان و جمعی از مسئولان مراکز غیردولتی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، نمایشگاه دستاوردهای مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان کرمانشاه با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، معاون توانبخشی، کارشناسان و جمعی از مسئولان مراکز غیردولتی افتتاح شد.

این نمایشگاه در محل فرهنگسرای کوثر واقع در کرمانشاه سی متری دوم، جنب پارک درخشان آماده بازدید عموم است.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت:برپایی این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن مهارت ها و استعداد معلولان است و آثار هنری مددجویان در زمینه چرم دوزی، تابلوسازی، کاردستی، ساخت کیسه و .. در معرض دید قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از مراکزی که در زمینه حرفه آموزی مددجویان فعالیت دارد، مرکز علی ابن ابیطالب است که مددجویان با اشتغال و تولید محصول در آن امرار معاش می کنند و مرکز گلستان نیز دیگر مرکزی است که در زمینه اشتغال زایی و حرفه آموزی مددجویان فعالیت دارد.

به گفته این مسئول، کار تولیدی مددجویان در مراکز بسیار با ارزش و دارای کیفیتی مثال زدنی است و توانمندسازی مددجویان از جمله اولویت های کاری ما به شمار می رود که با ارائه آموزش های لازم می توان به این مهم دست پیدا کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان داشت: در راستای فروش و بازاریابی محصولات تولیدی مددجویان نیز با انعقاد قراردادهایی در تلاشیم بتوانیم گام های بلندی در این زمینه برداریم و همچنین اقدامات خوبی برای اشتغال زنان سرپرست خانوار صورت گرفته است.

کد خبر 1726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد