«مهدی کاظمی خالدی» به عنوان رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور منصوب شد

دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور،طی حکمی مهندس «مهدی کاظمی خالدی» را به عنوان رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی، منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن ابلاغ به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای مهدی کاظمی خالدی

نظر به تعهد، تجارب و شایستگی جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم مشارکت‏های مردمی، موسسات غیردولتی، توانمند سازی و امور مجلس سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس دبیرخانه مشارکت‏ های مردمی سازمان بهزیستی کشور» منصوب می گردید. با عنایت به تأثیر بی بدیل مشارکت آگاهانه و داوطلبانه آحاد مردم، نهادها و موسسات غیردولتی و افراد خیر و نیکوکار در توانمندسازی جامعه هدف، انتظار دارم با تأکید بر «رویکرد مدیریت مشارکتی مبتنی بر دانایی با روحیه جهادی» و هم ‏افزایی موثر با خانواده بزرگ بهزیستی، تمام توان خویش را برای نیل به اهداف ذیل به کار گیرید:

۱- اهتمام به نهادینه نمودن مولفه های خیر جمعی، نیکوکاری فرهنگ احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی.

۲- پیگیری امور شورای مشارکت های مردمی، شفاف سازی و روش ‏مند ‏نمودن شیوه های جذب و نحوه هزینه کرد و مشارکت های مردمی در راستای افزایش اعتماد عمومی.

۳- برنامه ریزی و سازماندهی هوشمندانه به منظور جذب حداکثری مشارکت های مردمی و خیر جمعی درون و برون مرزی منطبق با ضوابط و قوانین موجود.

۴- برنامه ریزی و انسجام در هدایت نظام صدقات، زکات، فطریات، وقف، نذورات و مشارکت ها در راستای کمک به توانمندسازی جامعه هدف.

۵- سیاستگزاری و هدایت مسئولیت اجتماعی افراد، شرکت ها و نهادهای دولتی بعنوان یکی از شاخص های اصلی توسعه یافتگی کشور و تحقق عدالت اجتماعی.

۶- بهره گیری حداکثری از ظرفیت شورای مشارکت های مردمی و تجارب موفق مراکز، موسسات و نهادهای پیشرو در عرصه مشارکت های مردمی.

۷- تعامل موثر و فعال با اصحاب رسانه، شخصیت ها و نهادهای مرجع و بهره گیری از روش های نوین و خلاقانه گفتمان‏های خیر جمعی در جهت تقویت جذب مشارکت های مردمی.

توفیق روزافزون جناب عالی در انجام وظایف محوله را از درگاه خداوند منان مسألت می نمایم.

 دکتر  وحید قبادی دانا 
رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 17235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =