هیچ یک از معتادان متجاهر شهر شیراز به کرونا مبتلا نیستند

مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور،زیرنویس یک شبکه معاند ماهواره ای مبنی بر ابتلای ۱۷معتاد متجاهر شهرستان شیراز به کرونا را اقدامی شیطنت آمیز خواند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل،دکتر فرید براتی سده، مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شیطنت یکی از شبکه های ماهواره ای و سو برداشت از مصاحبه دکتر کشفی نژاد،مدیر کل بهزیستی استان فارس،گفت: یکی از شبکه های معاند ماهواره ای پیام زیرنویسی به نقل از مدیرکل بهزیستی استان فارس مبنی بر آلوده شدن ۱۷معتاد متجاهر به ویروس کرونا در شهرستان شیراز منتشر کرده است که در حقیقت شیطنت رسانه ای و سو  برداشت از مصاحبه دکتر کشفی نژاد با رسانه های داخلی است.

وی افزود:مدیرکل بهزیستی استان فارس در این مصاحبه به شرح خدمات بهزیستی در پاتوق ها و محل های پرخطرتجمع معتادان متجاهر در شهرستان شیراز پرداخته است که ۱۷معتاد متجاهر با علائمی مشابه و مشکوک به کرونا شناسایی شده اند.

مدیر کل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به انجام تست کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بر روی این افراد،گفت: پس از انجام تست کرونا مشخص شد که خوشبختانه هیچ یک از این افراد به بیماری کووید۱۹مبتلا نشده است و تنها علائم مشابه به این بیماری در این افراد مشاهده شده است.

دکتر براتی سده با تاکید بر عدم ابتلای معتادان متجاهر شهرستان شیراز به بیماری کرونا،گفت:متاسفانه رسانه های معاندخارج از کشور که  ماهیت مشخصی دارند،این افراد را به عنوان بیماران مبتلا به کرونا معرفی کرده بودند که این موضوع با جدیت تکذیب می شود.

وی خاطرنشان ساخت: تاکید مدیر کل بهزیستی استان فارس نیز بر مشکوک بودن این افراد به ابتلا به ویروس کرونا بوده است. 

کد خبر 17219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =