استان سمنان ا اداره بهزیستی شهرستان شاهرود بیشترین آمار تکریم ارباب رجوع را دارد.

معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود به اتفاق کارکنان با فرماندار شهرستان شاهرود دیدار داشتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان به مناسبت هفته بهزیستی معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود به اتفاق همکاران با فرماندارشهرستان شاهرود دیدار داشتند.

کرم محمدی فرماندار شاهرود در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی بیان داشت:اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از جمله دستگاههایی است که بیشترین رضایت مندی ارباب رجوع را در سطح شهرستان و در بین دیگر دستگاههای اجرایی دارد.

فرماندار در ادامه تاکید کرد: در راستای یکپارچه کردن کمکهای نقدی و غیرنقدی و تقویت مشارکتهای مردمی تقویت تعاملات برون سازمانی و نشست  با خیرین در دستور کار قرار گیرد .

ایشان فعالیتها و خدمات مراکز نگهداری جامعه هدف بهزیستی را عالی دانستند و از زحمات معاون مدیر کل و رئیس اداره وکارکنان اداره بهزیستی شهرستان شاهرود تقدیر و تشکر کردند.

کرم محمدی گفت:کنترل و درمان اعتیاد از جمله فعالیتهای تخصصی سازمان بهزیستی است و  با توجه به شرایط اقتصادی در جامعه  امروز نیاز به تدبیر برای اشتغال معتادین بهبود یافته بیش از پیش  حس می شود.

فرماندار شهرستان شاهرود در جمع کارکنان اداره بهزیستی شهرستان خواستار ارائه خدمات رایگان  مشاوره ژنتیک برای عموم جامعه شد وآن را نوعی سرمایه گذاری در جهت کاهش معلولیتها درسطح جامعه دانست.

کد خبر 1720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد