در رسانه| ۱.۵میلیارد ریال کمک در پویش همدلی مومنانه بهزیستی چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد

شهرکرد- ایرنا- سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری، از جمع‌آوری یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در راستای اجرای طرح پویش همدلی مومنانه در بهزیستی استان و توزیع آن بین مددجویان زیرپوشش خبر داد.

معصومه محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان یک میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال کمک غیرنقدی  و ۲۳۰ میلیون ریال نیز کمک غیر نقدی بوده است.

به گفته وی، در راستای اجرای طرح رزمایش مومنانه با همکاری سپاه استان نیز ۱۳۰ بسته معیشتی بین مددجویان این نهاد توزیع شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان نیز ۲ هزار پرس غذای گرم برای افطار از طرف دفتر امام جمعه شهرکرد بین جامعه هدف بهزیستی توزیع شد.

وی، از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی و اقلام بهداشتی توسط مووسسات خیریه بین جامعه هدف از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد.

محمدی افزود: خیران می‌توانند با پیوستن به این پویش، کمک‌های خود را برای شرکت در پویش همدلی و تامین نیازهای افراد زیرپوشش، به شماره حساب ۴۱۶۹۰۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان نزد بانک ملی واریز کنند.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۳۲هزار معلول در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد هفت هزار معلول مستمری بگیر دائم هستند و مابقی به صورت موردی خدمات دریافت می‌کنند.

همچنین سه هزار و ۲۰۰ زن سرپرست خانوار نیز از خدمات سازمان بهزیستی استان بهره‌مند هستند.

در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعدادی از خانواده‌ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از روز نیمه شعبان صادر کردند.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری ازشیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

کد خبر 17195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد