استان سمنان  ا  تلاش ما بر این است که  مهم ترین دغدغه دانشجویان تنها تحصیل  باشد

تریبون آزاد با موضوع بررسی مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان سمنان در ستاد بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان تریبون  آزاد دانشجویی با حضور علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان، حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی ،خانم محقق مسئول بازرسی ،خانم عربی دبیر شورای فرهنگی و امور دانشجویی و خانم سورمه رئیس اداره پذیرش و هماهنگی ستاد بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

 تریبون آزاد دانشجویی دانشجویان  تحت  حمایت اداره کل بهزیستی استان سمنان در هفته بهزیستی در استان  برگزار شد. کارشناسان اداره پذیرش و هماهنگی ، امور دانشجویی ستاد و تعدادی از دانشجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستانهای سمنان، سرخه و مهدیشهر نیز حضور داشتند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن تبریک به مناسبت هفته بهزیستی و گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدا علی الخصوص شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش  بیان داشت: سازمان بهزیستی در کنار دیگر فعالیتهای تخصصی  افتخار حمایت و پشتیبانی از دانشجویان عزیز را دارد و با پرداخت بخشی از شهریه دانشجویان امیدوار است جامعه هدف فرهیخته، متخصص و توانمند تحویل جامعه دهد.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت: اداره کل بهزیستی استان سمنان در حد توان و بضاعت در صدد رفع مشکلات و ارائه خدمات به دانشجویان تحت پوشش بهزیستی است و تمام تلاش ما در راستای  خدمات تحصیلی به دانشجویان این است که آنان فقط دغدغه تحصیل داشته باشند.

ایزدپور بیان داشت: هدف از تریبون آزاد دانشجویی و حضور مسئولین ستاد در کنار شما دانشجویان شفاف سازی و نشان دهنده پیوند میان جامعه هدف و مسئولین عزیز است و انتظار می رود با مباحث مطرح شده در این همایش نکات کاربردی  استخراج و انعکاس یابد.

در این همایش که با استقبال دانشجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان سمنان همراه بود ، دانشجویان از زحمات و پیگیریهای مدیر کل و مسئولین اداره کل بهزیستی استان به جهت حمایتهای بی دریغ و دیدارهای مددجویی و دانشجویی تقدیرو تشکر کردند و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

بیشترین خواسته ها و مسائل مطرح شده از سوی دانشجویان علاوه بر مشکلات مالی، همکاری دستگاههای اجرایی در خصوص مناسب سازی و ایجاد فضای ایمن در سهولت رفت و آمد بود.

لازم به ذکر است  در سال تحصیلی 98-97  تعداد 300  دانشجو از حمایتهای اداره کل بهزیستی استان سمنان در دو بخش دانشگاه آزاد با 175 دانشجو و 125 نفر در دانشگاههای غیر آزاد(پیام نور، غیر انتفاعی) برخوردار شدند.

کد خبر 1718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد