شاهرود ا موج مهربانی در روزهای کرونایی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت : با پیگیری به عمل آمده با جمعی از صاحبان املاک مهدهای کودک توانستیم مشارکت ۱۳ مالک را برای بخشش کامل یا بخشی از اجاره بهای مهدکودک جلب نمایم که تا کنون مبلغ ۴۱۰ میلیون ریال بخشش اجاره بها توسط مالکین صورت گرفته که برخی از آنها تا زمان بازگشایی مهدهای کودک ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان و به نقل از روابط عمومی شهرستان شاهرود مالکان ۱۳ مهدکودک شهرستان شاهرود در پویش همدلی مشارکت کردند.

مسعود جهانسیرمعاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، تمامی مهدهای کودک شهرستان از ابتدای اسفند ماه تعطیل شدند و با عنایت به هزینه بالای مهدهای کودک از قبیل اجاره بها ، دستمزد پرسنل ، بیمه و ....‌که خسارت های مالی فراوانی را برای صاحبان مهدهای کودک در پی داشت . سازمان بهزیستی کشور به همین منظور پویش همدلی را با هدف مشارکت صاحبان املاک مهدهای کودک در بخشش اجاره بهای ملک خود ، بصورت کامل یا بخشی از آن بمنظور جبران خسارات مالی وارد آمده به مهدهای کودک اجرای کرد .

جهانسیر گفت : در شهرستان شاهرود ۲۵ مهدکودک و ۱ مرکز رفاه کودک و خانواده تحت نظارت بهزیستی می باشد که حدود ۱۴۵۰ کودک در این مراکز خدمات نگهداری و آموزشی دریافت می نمایند .

وی تصریح کرد : با پیگیری به عمل آمده با جمعی از صاحبان املاک مهدهای کودک توانستیم مشارکت ۱۳ مالک را برای بخشش کامل یا بخشی از اجاره بهای مهدکودک جلب نمایم که تا کنون مبلغ ۴۱۰ میلیون ریال بخشش اجاره بها توسط مالکین صورت گرفته که برخی از آنها تا زمان بازگشایی مهدهای کودک ادامه خواهد داشت.

ایشان در پایان ضمن تقدیر از اقدام تحسین برانگیز مالکان مهدهای کودک در حمایت از مهدهای کودک شهرستان ابراز داشت : با همدلی و حمایت تا پایان شکست ویروس منحوس کرونا یاریگر دیگر مشاغل از جمله مهدهای کودک هستیم .

کد خبر 17119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد