قدردانی هیئت وزیران از مددکاران، کارکنان خدوم بهزیستی برای کمک به محرومان و نیازمندان

هیئت وزیران در پایان ارائه گزارش از فعالیت‌ها و خدمات بهزیستی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آستانه روز گرامیداشت تأمین اجتماعی و بهزیستی از همه مددکاران، کارکنان خدوم بهزیستی برای کمک به محرومان و نیازمندان تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز هیئت دولت به ریاست جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به مناسبت آغاز هفته تأمین اجتماعی و بهزیستی گزارشی از فعالیت ها و خدمات این دو سازمان به هیئت وزیران ارائه کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بهزیستی علی‌رغم محدودیت‌ها و براساس سیاست و اهتمام ویژه دولت، نسبت به رسیدگی به وضعیت مددجویان و محرومان اقدامات گسترده‌ای انجام داده است، گفت: طی این سالها تلاش شده تا مستمری آنها بین ۳ تا ۵ برابر رشد یابد.

وی با اشاره به افزایش یک هزار میلیارد تومان اعتبارات کمک به مددجویان و رسیدن سقف آن به ۲۷۰۰ میلیارد تومان در سال جاری، تصریح کرد: این امکان فراهم شد تا ۱۷۸ هزار نفر معلولی که به صورت انفرادی تاکنون از مستمری مددجویی برخوردار بودند، متناسب با بُعد خانوار، مستمری آنها افزایش یابد.

در پایان هیئت وزیران نیز ضمن تشکر از همه مددکاران و کارکنان خدوم بهزیستی و همه نهادهای حمایتی که با شرکای اجتماعی خود با مشارکت در خیر جمعی به کمک محرومان و نیازمندان می‌شتابند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =