۱۴ مرکز حرفه آموزی به معلولان در خراسان‌جنوبی فعال است

بیرجند- مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: ۱۴ مرکز حرفه آموزی و ۴ کارگاه تولیدی حمایتی در راستای توانمندسازی افراد دارای معلولیت در خراسان‌جنوبی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عرب‌نژاد ظهر دوشنبه به رسانه‌های گروهی اظهار کرد: از جمله خدماتی که بابت توانمندسازی افراد دارای معلولیت با پیگیری و نظارت بهزیستی ارائه می‌شود، آموزش در مراکز حرفه آموزی روزانه است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان‌کرد: در سطح استان ۱۴ مرکز حرفه آموزی و ۴ کارگاه تولیدی حمایتی در راستای توانمندسازی افراد دارای معلولیت فعالیت می‌کنند و سعی و تلاش همکاران در بهزیستی خراسان‌جنوبی بر افزایش کیفیت ارائه خدمات مراکز و سطح بندی آن‌ها است.

عرب نژاد ادامه داد: در سال گذشته در راستای انجام این فعالیت مهم، ارتقا درجه فعالیت دو مرکز حرفه آموزی در شهرستان‌های فردوس و سرایان از ۲ به ۱ و افزایش پذیرش یارانه‌ای مراکز حرفه آموزی استان از ۲۰۸ نفر به ۲۶۳ نفر به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۹۵ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال در سال ۹۸ صورت گرفته است

وی گفت: رایزنی و پیگیری به منظور تأسیس و راه اندازی مرکز توانبخشی و حرفه آموزی در شهرستان درمیان با مبلغ اعتباری بالغ بر ۸۸۰ میلیون ریال نیز در سال ۹۸ صورت گرفت.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی یادآور شد: این مرکز پذیرای ۱۲ فرد دارای معلولیت آموزش‌پذیر است و امیدواریم اقدامات مؤثری را به جامعه هدف در شهرستان درمیان ارائه دهد

کد خبر 17067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد