فارس |مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، 2 واحد مسکونی ویژه خانواده های دو معلولی شهری، در  شهرستان ارسنجان افتتاح شد

با حضور معاون توانبخشی ، مدیر دفتر عملکردبهزیستی فارس،معاون فرماندار، رئیس و کارشناس مسکن بهزیستی ارسنجان و تنی چند از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان 2واحد مسکونی ویژه خانواده های دو معلولی شهری، در شهرستان ارسنجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، 2 واحد مسکونی ویژه خانواده های دو معلولی شهری، در شهرستان  ارسنجان  افتتاح شد

با حضور معاون  توانبخشی ، مدیر دفتر عملکردبهزیستی فارس،معاون فرماندار، رئیس و کارشناس مسکن بهزیستی ارسنجان و تنی چند از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان 2واحد مسکونی ویژه خانواده های دو معلولی شهری، در شهرستان  ارسنجان افتتاح و به بهره برداری رسید.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان در آیین افتتاح 2 واحد مسکونی خانواده های دو معلولی شهری، ضمن تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالروز تاسیس بهزیستی و ولادت ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) به صورت نمادین در شهرستان، اظهارداشت: دولت و سازمان بهزیستی اهتمام ویژه ای برای خانه دار شدن جامعه هدف دارند و با برنامه ریزی انجام شده در تلاش هستیم معلولان واجدشرایط را صاحب خانه کنیم.
در ادامه معاون  توانبخشی بهزیستی فارس ضمن تبریک دهه کرامت و هفته بهزیستی اظهار نمود:تأمین مسکن این قشر از جامعه، حذف هزینه‎های سرسام آور مسکن را از سبد هزینه خانوار آنها در پی خواهد داشت بنابراین توجه به این مهم گامی است بنیادی در راستای توانمندسازی خانوارها ضمن اینکه اقدامی است در جهت پیشگیری از گسترش آسیب‌ها و ناهنجاریهای اجتماعی است.

کد خبر 1703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد