گلستان| دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با مدیرکل بهزیستی

نماینده مردم علی آبادکتول در مراسمی همزمان با فرارسیدن هفته بهزیستی و گرامیداشت سی و نهمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی با حضور دراداره کل بهزیستی گلستان با دکتر غفاری –مدیرکل بهزیستی استان دیدار وگفتگو کرد.

مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار صمیمانه که به منظور بررسی مسائل و مشکلات این اداره کل و برنامه ریزی جهت رفع چالشهای پیش رو مددجویان برگزارشد، ضمن تقدیر از حضور ارزشمند و رویکرد مثبت نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی به سازمان بهزیستی ،گزارشی از وضعیت ارائه خدمات، عملکردو مسائل و مشکلات فرا روی این اداره کل , محدودیت منابع و اعتبارات بهزیستی ارائه نمود.
دکتر غفاری در ادامه خواستار همکاری بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همراهی با برنامه های بهزیستی شدو افزود: امیدواریم با همدلی و پیگیریهای مجدانه و ارزشمند نمایندگان محترم استان، بتوانیم این موانع و مشکلات را درراستای رفاه حال مددجویان وجامعه هدف سازمان بهزیستی بخوبی مرتفع سازیم.
نماینده مردم شریف علی آباد کتول درمجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی هدف از این دیدار را تلاش برای انجام فعالیتهای بهزیستی در راستای کمک رسانی به جامعه هدف دانست.
کد خبر 1693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد