افتتاح غرفه‌های معرفی خدمات بهزیستی و نمایشگاه عکس بهزیستی در سیل در ایوان انتظار مترو ولیعصر

غرفه‌های خدمات بهزیستی به مردم و نمایشگاه خدمات بهزیستی سیل همزمان با سی‌ونهمین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور با حضور معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان تهران در ایوان انتظار مترو ولیعصر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، غرفه‌های خدمات بهزیستی به مردم و نمایشگاه خدمات بهزیستی سیل همزمان با سی‌ونهمین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور با حضور «محمد نفریه» معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، «مسعود آسیما» مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور و «داریوش بیات‌نژاد» مدیرکل بهزیستی استان تهران در ایوان انتظار مترو ولیعصر افتتاح شد.

ابتدای این مراسم «محمد نفریه» معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در افتتاح غرفه‌های خدمات بهزیستی به مردم و نمایشگاه خدمات بهزیستی سیل در ایوان انتظار مترو ولیعصر با بیان اینکه ۲۶ هزار کودک در ۸۰۰ مرکز از شیرخوارگاه‌ها تا مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی هستند، ادامه داد: ۱۸۵ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه یک میلیون و ۴۵۰ معلول و سالمند در کل کشور نگهداری می‌شوند، گفت: سازمان بهزیستی کشور به عنوان متولی سلامت اجتماعی آموزش‌های پیش از ازدواج، آمبلیوپی کودکان و ... را عهده‌دار است که در نمایشگاه خدمات بهزیستی سیل در ایوان انتظار مترو گوشه‌ای از این خدمات به مردم معرفی می‌شوند.

در ادامه «داریوش بیات‌نژاد» مدیرکل بهزیستی استان تهران در افتتاح غرفه‌های خدمات بهزیستی به مردم و نمایشگاه خدمات بهزیستی سیل در ایوان انتظار مترو ولیعصر با بیان اینکه بهزیستی برای تک‌تک افراد و همه گروه‌های جامعه برنامه تخصصی دارد، گفت: در حوزه اجتماعی توسعه کمی و کیفی مهدهای کودک و تربیت نسل آینده و توانمندسازی به عنوان سرمایه‌های انسانی آینده است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران توانمندسازی زنان با حمایت‌های مستمر و غیرمستمر را از دیگر خدمات بهزیستی به مردم عنوان کرد و افزود: ما به دنبال ارتقاء کیفیت زندگی آحاد جامعه هستیم تا آسیب‌های اجتماعی را به حداقل برسانیم؛ بطوری که در پیشگیری از معلولیت‌ها غربالگری شنوایی و بینایی بهنگام را برعهدا داریم .

وی حمایت و توانمندسازی معلولان، ارائه خدمات توانبخشی و توانپزشکی را از اقدامات حوزه توانبخشی برشمرد و ادامه داد: در حوزه مشارکت‌های مردمی ۲ هزار و ۳۰۰ مرکز در حال فعالیت هستند و ارائه خدمت می‌کنند؛ همچنین توانسته‌ایم برای ۳ هزار و ۴۰۰ فرد تحت پوشش اشتغال ایجاد کردیم؛ این در حالی است که همکاران ما در بهزیستی با حداقل امکانات بیشترین بهره‌وری را برعهده دارند.

در پایان این برنامه دوازدهمین جشنواره مردمی «زیرسایه خورشید» به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی و مذهبی در دهه کرامت با حضور خدام حرم مطهر رضوی در ایوان انتظار مترو ولیعصر به ایستگاه پایانی رسید.

کد خبر 1680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =