ملارد | معاون فرماندار از مرکز علی ابن ابی طالب (ع) شهرستان بازدید کرد

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ملارد از مرکز نگهداری از فرزندان بی سرپرست علی ابن ابی طالب (ع) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد،   دکتر یزدانیار معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری همراه با رئیس اداره سیاسی و  مسئول حراست ضمن بازدید از مرکز نگهداری از فرزندان بی سرپرست علی ابن ابی طالب (ع)   چگونگی رعایت موارد بهداشتی در این مرکز را بررسی کردند.
یزدانیار گفت: با تو جه به اهمیت رعایت موازین بهداشتی طبق پروتکل های ارسالی از سازمان بهزیستی و نیز شبکه بهداشت و درمان مراکز باید  تمامی تلاش خود را در جهت اجرای صحیح این بخشنامه ها انجام تا از شیوع و ابتلا فرزندان جلوگیری شود.
وی افزود: با رعایت موارد بهداشتی تاکنون گزارشی در خصوص ابتلا و شیوع  کرونا در مراکز غیر دولتی تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ملارد گزارش نشده است.

گزارش حاکیست: در پایان این بازدید یزدانیار در جریان روند تحصیلی و موفقیت های فرزندان در عرصه های علمی، ورزشی، هنری و... و. قرار گرفت و فرزندان نیازهای خود مانند ساخت زمین چمن در مجموعه مرکز و نیز استفاده از سالن های ورزشی را مطرح کردند.  

شایان ذکر است: مرکز نگهداری از فرزندان بی سرپرست علی ابن ابی طالب (ع) دارای ۲۴ فرزند پسر  ۱۰ تا ۱۸ سال  بوده که با ۲۰ نفر پرسنل تمام وقت و پاره وقت مددکار، روانشناس و ... فعالیت می کند و خدماتی مانند: انجام امور آموزش و پرورش فرزندان، امور مددکاری، پیگیری وضعیت درمانی، فرهنگی، ورزشی، مهارت آموزی (با توجه به علائق ایشان)، امور مربوط به اشتغال را ارائه می دهد.  

کد خبر 16650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد