318 مهد شهری و روستایی تحت نظارت بهزیستی در استان یزد فعال هستند

سرپرست بهزیستی استان یزد گفت: 318 مهد شهری و روستایی تحت نظارت بهزیستی در استان یزد فعال هستند.

نادر هومنیان در مراسم افتتاح مرکز رفاه کودک و خانواده نابغه کوچولو در شهرستان مهریز به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی گفت: از این تعداد 11 مهد روستایی و 207 مهد شهری به کودکان زیر 6 سال در سراسر استان خدمات ارائه می دهند.
وی با اشاره به شعار هفته بهزیستی "به زیستن در گام دوم؛ شفافیت، توانمندسازی، ارتقاء سلامت اجتماعی" گفت: رویکرد بهزیستی از خدمت محور به دانش بنیان در حال تغییر است.
در این مراسم فرماندار مهریز نیز طی سخنانی بر پرورش و تربیت کودکان در مهدهای کودک تاکید کرد و گفت: آینده خوب از مهدهای کودک شروع می شود و اگر در سنین کودکی سرمایه گذاری کنیم آینده بهتری خواهیم داشت.
زارع زاده  با بیان اینکه آموزش و پرورش کودکان باید جدی گرفته شود گفت: خلاقیت، خودباوری و اعتماد به نفس در کودکان هر چه بیشتر باید پرورش داده شود تا بتوان آینده تضمین شده ای را برای آنها رقم زد.
گفتنی است؛ در مراسم افتتاح این مرکز حجت الاسلام محی الدینی اما جمعه مهریز، بهزاد وحیدنیا؛ معاون مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور و معاونین بهزیستی استان یزد و جمعی از مسئولین محلی نیز حضور داشتند. در این روز همچنین مرکز مشاوره راه نو و مؤسسه خیریه حضرت علی اصغر(ع) نیز افتتاح شد.

کد خبر 1663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد