بهزیستی کرمانشاه بیش از ۲ هزار شغل برای مددجویان ایجاد کرد

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه در زمینه اشتغال مددجویان تعهد ما در سال ۹۸ ایجاد ۲ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی بود، گفت: با تلاش‌های انجام شده توانستیم ۲ هزار و ۳۵۷ شغل ایجاد کنیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه زهره شریفی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: باتوجه به نیازهای جامعه هدف بهزیستی مبنی بر تهیه لوازم بهداشتی اقدامات لازم برای ایجاد و تغییر کاربری ۱۷ کارگاه اشتغال تحت نظارت این اداره کل به کارگاه های تولید ماسک، گان و سایر ملزومات بهداشتی صورت گرفت.

وی اظهارداشت: با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و وسایل بهداشتی برای ۱۳۱ نفر از مددجویان اشتغال ایجاد شده است و خوشبختانه نیاز مراکز بهزیستی نیز توسط این کارگاه ها تامین شده است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه به تدارک برنامه هایی به مناسبت هفته کار و کارگر خبر داد و گفت: مهمترین این برنامه ها رونمایی از سایت اشتغال مددجویان بهزیستی است و در این هفته همچنین بازدید از کارگاه های کارفرمایی و تقدیر از کارفرمایان و کارگران (مددجویان بهزیستی) انجام می‌گیرد.

کد خبر 16423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد