البرز | خواهران و برادران ساکن در مراکز بهزیستی با هم دیدار کردند

بعضی از کارهای بهزیستی با هیچ متر و معیاری قابل سنجش نیست و البته کار در بهزیستی بسیار سخت و طاقت فرسا هست اما وقتی ما به این مراسمات پا میگذاریم احساس آرامش عجیبی به ما دست میدهد و احساس میکنیم سرمایه معنوی عظیمی را بدست اورده ایم .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : در دومین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی و با حضور دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز ، خیرین نیک اندیش و جمع کثیری از فرزندان بهزیستی  خواهران و برادران ساکن در مراکز بهزیستی با هم دیدار کردند و ساعاتی را در کنار یکدیگر گذراندند.

در این مراسم زیبای معنوی که با اجرای برنامه های شاد و مفرح از جمله اجرای موسیقی ، سرود ،تواشیح ، استندآپ کمدی،تقلید صدا و مسابقه همراه بود مدیرکل بهزیستی البرز طی سخنانی کوتاه با تبریک دهه کرامت و آغاز هفته بهزیستی گفت : تقدیر و تشکر میکنم از همکاران حوزه معاونت اجتماعی و مدیریت و کارکنان شیرخوارگاه امام علی (ع) که این گونه مراسم معنوی و زیبایی را خلق کردند ، بعضی از کارهای بهزیستی با هیچ متر و معیاری قابل سنجش نیست و البته کار در بهزیستی بسیار سخت و طاقت فرسا هست اما وقتی ما به این مراسمات پا میگذاریم احساس آرامش عجیبی به ما دست میدهد و احساس میکنیم سرمایه معنوی عظیمی را بدست اورده ایم .

وی افزود : امیدوارم که همیشه بتوانیم در خدمت رسانی به جامعه هدف پیشرو باشیم و بسیار سپاسگزارم از خیرین و نیکوکاران عزیزی که همیشه در کنار فرزندان ما در مراکز شبانه روزی هستند امیدوارم خداوند توفیق خدمت به این کودکان را به همه مردم عنایت فرمایند.

امروز یکی از بهترین روزهای من هست که در کنار این خواهر و برادرها که بعد از مدت ها در کنار هم هستند می باشم و خداوند را بخاطر این فرصت مغتنمی که در اختیار ما گذاشته است شکرگزارم.

کد خبر 1642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد