اصفهان| تیران و کرون| برگزاری کمیته مناسب سازی شهرستان تیران کرون

کمیته مناسب سازی شهرستان تیران وکرون در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور فرماندار شهرستان و نمایندگان دستگاههای اجرایی برگزار شد.

کمیته مناسب سازی شهرستان تیران و کرون در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور حججی فرماندار، آذرپی معاون فرماندار، حقیقی رییس بهزیستی و نماینده دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد.

 فرماندار شهرستان تیران ضمن تقدیر از اداره بهزیستی در خصوص پیگیری مناسب سازی و قرائت تبصره 3 ماده 5 قانون حمایت از حقوق معلولین مبنی بر اینکه "متخلفان از رعایت مناسب سازی به مجازات تعزیری جزای نقدی درجه پنج تا هشت موضوع ماده 19 قانون مجازات اسلامی، انفصال موقت یا دائم از خدمات عمومی، تنزل مقام و یا محرومیت از انتصاب به پست های حساس و مدیریتی و یا اخراج از نهاد یا سازمان متبوع محکوم می شوند" خواستار پیگیری رفع نواقص  مناسب سازی دستگاههای دولتی و فضای شهری شدند.

معصومه حقیقی رئیس اداره بهزیستی تیران و کرون هم  ضمن اشاره به ضرورت مناسب سازی اماکن عمومی  و دسترسی پذیری محیط شهری برای افراد دارای معلولیت گفت: لازمه استقلال و مشارکت اجتماعی افراد دارای معلولیت این است که فضای شهر برای این افراد آماده و پذیرا و بدون هرگونه مانع باشد.

خاطر نشان می گردد الویت پیشنهادات دستگاهها برای تخصیص اعتبار در جلسه تملک و دارایی سال 98 بر پایه رفع نواقص مناسب سازی آنها؛ هماهنگی دستگاه ها در اجرای پروژه عمرانی با تیم مناسب سازی بهزیستی؛  بررسی مشکلات مبلمان شهری و ارائه راهکار جهت رفع آن با تشکیل جلسه فی ما بین شورای شهر، شهرداری و بهزیستی؛ اطلاع رسانی به دهیاری ها درخصوص اجرای شاخص های مناسب سازی در روستاها و حضور تیم مناسب سازی بهزیستی در کارگروه بانکها و همفکری جهت رفع مشکلات مناسب سازی بانکها از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

منبع: روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان تیران و کرون

کد خبر 1618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد