بخشش اجاره بهاءِ مهدهای کودک در روزهای کرونایی

بخشش اجاره بهاءِ مهدهای کودک در روزهای کرونایی کلید خورد.

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، بعد از راه اندازی پویش همدلی پنج نفر از خیرین چهارمحال و بختیاری به این پویش پیوستند.
سرپرست اداره کل بهزیستی استان گفت:با ابلاغ مصوبات ستاد مبارزه با کروناویروس و تعطیلی مهدهای کودک، با توجه به اینکه مهدهای کودک تنها مراکز روزانه تحت نظارت هستند که خصوصی اداره می‌شوند و به این مراکز یارانه تعلق نمی‌گیرد؛ مدیران این مراکز با آسیب زیادی روبرو شدند.
معصومه محمدی افزود: بنا بر بخشنامه سازمان بهزیستی کشور اقدام به برگزاری پویش همدلی با هدف کمک به ۳۴۰ مهدهای کودک خسارت دیده چهارمحال و بختیاری کردیم و از تمام مالکان مهدهای کودک استان درخواست شد با پیوستن به پویش همدلی در این امر خدا پسندانه مشارکت کنند.
محمدی با اشاره به اینکه در این پویش مالکان نیکوکار مقداری از اجاره را می‌بخشند، افزود: با اجرای این پویش ظرف مدت کوتاهی، پنج نفر از مالکان مهدهای کودک تمام و یا قسمتی از اجاره ساختمان مهد کودک را بخشیدند.
وی افزود: خانم رویا ترابی، حسین عسگری، رسول بی غم، نصرت الله قربانی و فیض الله منصوری از خیرین و مالکان مهدهای کودکی بودند که تا کنون به این پویش پیوستند و با بخشش تمام و یا قسمتی از اجاره مهد به عنوان حامی کودک معرفی شدند و بعد از شکست کرونا با اهداء نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی خواهد شد
کد خبر 16144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد