استان سمنان ا حمایت و آموزش به فرزندان درمراکز حمایتی از رویکردهای ملی سازمان بهزیستی کشور است

مرکز حمایتی کودک و خانواده هانی با حضور سرکارخانم امیر یزدانی مدیرگروه برنامه ریزی و مطالعات امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشورافتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان مرکز حمایت کودک و خانواده شهید هانی شهرستان سمنان با حضور رئیس گروه مطالعه و برنامه ریزی اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افتتاح گردید.

در آیین افتتاح این مرکز معاونین، روئسای ستادی ،شهرستانی و همچنین مسئولین و مدیران دیگر دستگاههای اجرایی  و خیرین حضور داشتند.

 خانم امیر یزدانی رئیس گروه مطالعه و برنامه ریزی اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور :وجود مراکز آموزشی و حمایتی کودک و خانواده رویکردی ملی است و توجه و ساماندهی کودکان کار و خیابانی از سال 1378 در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفت.

امیزیزدانی گفت: اهمیت استراتژی سازمان در توجه به خانواده ها با مشارکت و تعاملات درون و برون سازمانی به سمت توانمندسازی مددجویان پیشرفت کرده است.

در ادامه ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان ضمن تبریک میلاد پربرکت امام رضا(ع) و هفته بهزیستی  گزارشی از عملکرد و فعالیتهای اداره کل بهزیستی استان سمنان و برنامه های هفته بهزیستی ارائه داد.

ایزدپور بیان داشت: اداره کل بهزیستی استان در جهت تحقق شعار "به زیستن در گام دوم،شفافیت،توانمندسازی،ارتقای سلامت اجتماعی "  در خدمت رسانی بهینه با بیش از 170 فعالیت سازمان بهزیستی خدمات تخصصی ارائه می دهد.

ایشان در تشریح فعالیتهای حوزه اجتماعی  و تاکید بر یک از استراتژهای سازمان  بهزیستی کشور در جهت حضور به موقع و درمان به هنگام ،تخصصی و سریع به عموم و افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی اشاره داشت و گفت:

در سال 97 افتتاح شیفت عصر در شهرستانهای گرمسارو دامغان و شیفت شب شهرستان سمنان خدمات اورژانس اجتماعی  در بخش سیار و مراقبت با حضور نیروهای متخصص نشان از اهمیت و گستردگی فعالیت های حوزه اجتماعی است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان ادامه داد: مرکز حمایتی آموزش کودک و خانواده اولین مرکز در سطح استان و در حال حاضر به بیش از 50 کودک و خانواده هایشان خدمات ارائه می دهد.

کد خبر 1604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد