اورژانس اجتماعی اشکذر افتتاح شد

همزمان با سی و نهمین سال تشکیل بهزیستی، اورژانس اجتماعی شهرستان اشکذر با حضور امام جمعه، سرپرست بهزیستی استان یزد و جمعی از مسئولین شهرستان اشکذر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد، در این مراسم رئیس بهزیستی اشکذر با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی گفت: آسیب های اجتماعی در سه ماهه اول سالجاری دو برابر مدت مشابه قبل بوده اشت.
سید محمد میرحاجی تعداد آسیب دیدگان اجتماعی پذیرش شده در اورژانس اجتماعی این شهرستان را 200 نفر ذکر کرد و اظهار داشت: کودک آزاری، اقدام به خودکشی بیشترین آسیبهای اجتماعی شهرستان است که عمدتاً در مهاجرین شهرستان دیده می شود.
وی با اشاره به ضرورت راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی در اشکذر گفت: این مرکز در حال حاضر با 3 نفر نیروی متخصص در حوزه آسیب های اجتماعی به ارائه خدمت مشغول است.
حجه الاسلام طالبیان امام جمعه شهرستان اشکذر نیز طی سخنانی گفت: فرهنگ متفاوت مهاجرین با مردم اشکذر منجر به بروز مشکلات اجتماعی در شهرستان شده است. 
وی رعایت حقوق خانواده و تلاش برای بقای نظام خانواده را ضروری دانست و گفت: بهزیستی با تشکیل گروههای کارشناسی نقش خطیری در راستای مبارزه با اعتیاد و اینکه آسیب های اجتماعی دامن گیر مردم نشود، دارد.
سرپرست بهزیستی استان یزد نیز طی سخنانی با اشاره به تاثیر آسیب های اجتماعی گفت: آسیب اجتماعی در لایه پنهان جامعه در حال تخریب جامعه است. 
نادر هومنیان گفت: اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی جز اولویت های کشور است که در برنامه ششم توسعه دیده شده و بهزیستی به عنوان  متولی بهزیستی سلامت روان اجتماعی در این برنامه است.

کد خبر 1603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد