استاندار زنجان در بازدید از بهزیستی | قدر کارکنان بهزیستی را می دانیم

زنجان | استاندار زنجان همزمان با آغاز هفته بهزیستی ضمن بازدید از اداره کل بهزیستی استان زنجان و دیدار با کارکنان و مددجویان این اداره کل گفت :کار بهزیستی اجرایی و بسیار ارزشمند است و در این شرایطی که استکبار جهانی ایجاد کرده است کارکردن در بهزیستی سخت تر است و ما قدر کارکنان بهزیستی را می دانیم .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان فتح الله حقیقی ضمن بازدید از اداره کل بهزیستی افزود:بهزیستی این استان در ارائه خدمات به  سالمندان ، زنان سرپرست خانوار ،اعتیاد ، کودکان بد سرپرست و بی سرپرست در سطح کشور نمونه و پیشرو است .
این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم بهزیستی توانمندسازی سالمندان است خاطر نشان کرد : نسبت به تکمیل پروژه پردیس سالمندان بهزیستی که پیشرفت 90درصدی دارد  اهتمام لازم صورت خواهد گرفت .
استاندار زنجان با اشاره به سختی کار بهزیستی خاطر نشان کرد :کارکردن با جامعه هدف بهزیستی سخت است و بهزیستی در بسیاری از مقوله ها چون اعتیاد ،زنان سرپرست خانوار و سالمندان فراتر از وظایف خود عمل می کند
گفتنی است هفته گرامیداشت  بهزیستی 22 لغایت 28 تیرماه  با عنوان"به زیستن در گام دوم ، شفافیت ، توانمندسازی ، ارتقاء سلامت اجتماعی " با افتتاح 100 طرح و پروژه برگزار می گردد .

کد خبر 1593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد