آغاز پویش همدلی برای بخشش اجاره بها مالکین به مهدهای کودک در یزد

مدیرکل بهزیستی استان یزد از راه اندازی پویش "همدلی"به منظور کمک به مهدهای کودک خسارت دیده استان در تعطیلات کرونایی همزمان با سراسر کشور خبرداد .

دکتر علی محمد عطابخش با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک و ضرور و زیان اقتصادی ناشی از این تعطیلی گفت:  این پویش به دنبال جلب رضایت مالکان خیر برای بخشش تمام یا بخشی از اجاره بها ساختمان مهد می باشد.

وی گفت: همزمان با شیوع کرونا 320 مهد کودک استان از ابتدای اسفندماه تعطیل و یکهزار و 180 نفر از بانوان شاغل در این مراکز بیکار شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد85 درصد از مکانهای مهدهای کودک در استان را استیجاری ذکر کرد و گفت: با توجه به عدم توان مهدها برای پرداخت دستمزد، بیمه پرسنل شاغل در مهدها و هزینه اجاره؛ از تمام مالکان و خیرین در خواست می کنیم با پیوستن به این پویش اولین یاریگران مهدهای کودک به منظور حفظ بقاء آنها در شرایط کنونی باشند.

وی با بیان این‌که این پویش با کمک مهدها و کانون توسعه مهدهای استان در حال پیگیری است از رسانه‌های استان نیز خواست با پیوستن به پویش همدلی در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

دکتر عطابخش افزود: بهزیستی نیز ضمن حمایت از این پویش، با اهدای نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از توجه و بخشش مشارکت کنندگان قدردانی خواهد کرد.

تعداد 12 هزار کودک در مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان یزد خدمات دریافت می کنند.

کد خبر 15857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد