همدان|کبودراهنگ|کارگاه آموزشی فرزند پروری

به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بهزیستی کارگاه آموزشی فرزند پروری در روستای بابان شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

در این دوره آموزشی که با حضور سرپرست بهزیستی شهرستان کبودراهنگ ، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از دهیاران و شورای روستا و خانواده ها در مسجد جامع روستای بابان برگزار شد، کارشناس اورژانس اجتماعی مباحث آموزشی را با سرفصل های سبک های تربیتی، نقاط قوت و ضعف سبک و نحوه تعامل والدین با کودکان  را به شرکت کنندگان ارائه نمود.

کارشناس اورژانس بیان کرد: فرزند پروری و تربیت درست و اصولی فرزندان ، از اهمیت بالایی برخوردار است . چرا که این امر آینده و شخصیت آن ها را خواهد ساخت. با پیشرفت علم روانشناسی ، سبک های متعددی برای تربیت درست فرزند ، پیشنهاد می گردد که تمامی جنبه های پرورش آن ها را شامل می شوند. انتخاب این سبک ها به شرایط حاکم بر خانواده و همچنین شرایط روحی و روانی فرزندان و سن و سال آن ها بستگی خواهد داشت و والدین با انتخاب یکی از این روش ها می توانند از نتیجه بخش بودن اقدامات خود اطمینان حاصل نمایند.

مدرس کارگاه برقراری ارتباط صمیمی با فرزندان، آموزش نه گفتن، شناختن دوستان فرزندان، ارتباط با و معلمان و مربیان، احترام گذاشتن، دادن مسئولیت به فرزندان، شناختن استعدادهای فرزندان، تنبیه و تشویق را از ویژگی اصلی یک سبک فرزند پروری مناسب دانست.

گفتنی است سرپرست بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از کارگاه فوق بازدید کرد.

کد خبر 1582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد