قم| دیدار مدیر کل بهزیستی قم با ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

همزمان با هفته بهزیستی و دهه کرامت دکتر هادی کریمی اهل به اتفاق معاونین بهزیستی قم با حجه الاسلام والمسلمین ذالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار کردند.

       همزمان با هفته بهزیستی و دهه کرامت دکتر هادی کریمی اصل به اتفاق معاونین بهزیستی قم با حجه الاسلام والمسلمین ذالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار کردند.

       به گزارش روابط عمومی بهزیستی قم حجه الاسلام ذالنوری در این دیدار صمیمی ضمن تبریک دهه کرامت و هفته بهزیستی و عرض خداقوت به کارکنان خدوم بهزیستی و جامعه هدف این سازمان ، انتصاب دکتر کریمی را تبریک گفتند و برای ایشان در خدمت به جامعه هدف بهزیستی و اقشار نیازمند آرزوی توفیق کردند .

       حجه الاسلام ذالنوری با توجه به دولتی بودن بهزیستی و انتظار معلولین ، مددجویان و اقشار نیازمند از این اداره کل ، وظیفه بهزیستی در پاسخگوئی و رسیدگی به درخواستهای این قشر از جامعه مهم و ارزشمند برشمردند و خواستار مشارکت خیرین و نیکوکاران در راستای اهداف بهزیستی شدند .

       رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود کشور و استان و ضرورت ساماندهی ، رصد و برنامه ریزی جهت کاهش آسیبهای اجتماعی برخی از این آسیبها را زنجیره وار و مرتبط به هم برشمردندو افزودند اعتیاد مادر طلاق ، طلاق منجر به فرزندان بی سرپرست و... خواهد شد و انتظار داریم بهزیستی در این امور کارشناسی شده اقدام نماید و اعلام کردند ما هم برای هرگونه همکاری و همفکری آمادگی کامل داریم.

      لازم به ذکر است در جریان این دیدار دکتر کریمی اصل به تشریح خدمات بهزیستی و برنامه های خود در دوره جدید مدیریتی پرداخت و خواستار حمایت نمایندگان مجلس از برنامه های بهزیستی شدند.

کد خبر 1566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد