فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی استان یزد برای شرکت در جشنواره عصر جدید کرونایی آماده می شوند

مدیرکل بهزیستی استان یزد از آماده شدن فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی استان یزد برای شرکت در جشنواره عصر جدید کرونایی بهزیستی کشور خبر داد.


دکتر علی محمد عطابخش با اشاره به حضور فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست بهزیستی در مراکز شبانه روزی گفت: فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی که در خانه های شبانه روزی و درون خانواده مراقبت و پرورش می یابند به منظور بهینه سازی اوقات فراغت خود در ایام قرنطینه برای شرکت در جشنواره عصرجدید کرونایی آماده می شوند.
وی در ادامه گفت: فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی استان یزد در سه رده سنی نوباوگان(3 تا 6 سال)، کودکان (7 تا12 سال) و نوجوانان (13 تا 18 سال) در حال آماده سازی و ارسال آثار خود به این جشنواره هستند.
دکتر عطابخش با بیان اینکه جشنواره عصرجدید کرونایی در 5 بخش مذهبی، علمی، ادبی، هنر جمعی و هنر فردی برگزار می شود گفت: این جشنواره با هدف افزایش ساعات بهره وری فرزندان، همسو سازی فعالیت مدیران و مربیان خانه های فرزندان بهزیستی و مشارکت کلینیک های مددکاری جهت شرکت فرزندان در خانواده ها توسط بهزیستی کشور برگزار می شود.
وی افزود: اذان، قرائت و ترتیل قرآن، نماز صحیح، بیان حدیث و ترجمه، قصه های قرآنی، ارائه تجربه های علمی آزمایشگاهی با توجه به کتاب های درسی، شعر و دکلمه، طنزنویسی، داستان و خاطره نویسی، کتابخوانی، خلاصه کتاب،  سرود نمایش، سفره آرایی، صنایع دستی، نقاشی، نمایش طنز، کاردستی، موسیقی و نقاشی از جمله بخش هایی است که فرزندان بهزیستی استان یزد در حال آماده سازی آثار خود هستند.

کد خبر 15659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد