بوشهر | پیام مدیر کل بهزیستی استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی

بوشهر|دکتر پولادی ریشهری در پیامی گرامیداشت سی و نهمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی را تبریک گفت .

دکتر پولادی ریشهری در پیامی گرامیداشت سی و نهمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی را تبریک گفت .  

متن پیام به شرح ذیل می باشد :

 با نام و یاد خدای مهربانی و دانایی  

بی شک ، زندگی بشری همواره در پرتو شکوفایی ارزشهای والای انسانی است که معنا و مفهوم پیدا می کند، تحول می یابد و به رشد و بالندگی می رسد. در این راستا ، رویکردهای انسانی با تلفیق دانش حرفه ای می تواند واجد پیامهای ارزنده ای برای جامعه باشد.

یکی از بستر هایی که پیوسته می تواند این صفات نیکو و اساسی را در افراد تقویت کند، گام برداشتن در خدمات رسانی به افراد نیاز مند، حل ناملایمات زندگی آنها ،تقویت ظرفیتها ، پیشگیری از آسیبها و تلاش در شکوفایی توانمندی ها در همه اقشار جامعه است . بر این اساس ، سازمان بهزیستی با رویکرد حرفه ای و دانش مدار می کوشد از یک سو با نگاهی پیشگیرانه از پدید آیی آسیب ها جلوگیری کند و از سویی دیگر با شناخت ظرفیتها و امکان توانمند سازی قدرت مقابله با مشکلات را افزایش دهد و البته به درمان و رفع نیازهای اولیه جامعه هدف بپردازد.

اینک در هفته بهزیستی با تمسک به پیام 《به زیستن در گام دوم ؛ شفافیت،توانمند سازی، ارتقای سلامت اجتماعی》هم صدا بر آنیم که با تمام توان و تلاش خود در خدمات رسانی به جامعه هدف کوشا باشیم و در نیل به اهداف عالیه سازمان اهتمام ورزیم.

در این جا ،فرصت را مغتنم می شمارم و صمیمانه ترین مراتب تشکر و قدر دانی خود را به حضور خانواده بزرگ بهزیستی استان بوشهر به ویژه همکاران فعال و دلسوز بهزیستی استان تقدیم می دارم .

امید است در سایه الطاف حضرت حق و با بهره گیری از رویکردهای دانش محور و تخصصی بتوانیم در ایفای مسئولیت های محوله ، ارتقاء فرهنگ نوع دوستی و نیل به اهداف عالی سازمان موفق باشیم . 

                       دکتر علی پولادی ریشهری

                     مدیر کل بهزیستی استان بوشهر

کد خبر 1565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد