کارگروه سالم سازی محیط کاری مقابله با ویروس کرونا با همکاری سپاه در بهزیستی استان

کارگروه سالم سازی محیط کار پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری سپاه پاسداران در بهزیستی استان برگزاری شد

به گزارش روابط عمومی : کارگروه سالم سازی محیط کار با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل اداره کل بهزیستی استان با حفظ اصول بهداشتی جهت بسیجیان و کارکنان برگزار شد.

در این جلسه دکتر جهان تیغ مدیر کل بهزیستی استان گفت: جامعه نوین بشری در بحث بیماری ها به دلیل تغییراتی که در جمعیت ها ، محیط ، آب وهوا و تبادلات انسانی ایجاد شده بیماری های ظهور پیدا کردند به نام بیماریهای نوپدید که نتیجه تعامل بشر است .

وی عنوان نمود : کرونا ویروس از آن دسته بیماریهای است که نوعی جهش در آن صورت گرفته و باعث آلودگی انسان را در برداشته است که به این شکل و شمایل در هر قرن امکان دارد اتفاق نیفتد و رویکر کشورها و جوامع در تقابل با این بیماریها قابل تامل است.

وی اظهار داشت : کشور ما با وجود همه تحریم ها مدیریت اصولی را در بحث بیماری کرونا داشته است و از جمله مواردی که توانسته ایم مدیریت کنیم مشارکت مردم است.

مدیرکل بهزیستی گفت : از مردم می توان بعنوان کنش گر استفاده نمود و برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا کمک مردم حیاتی است با توجه به این که این ویروس درمان ندارد

در ادامه این جلسه جلسه جانشین سپاه سلمان استان عنوان نمود:همیشه در اتفاقات با کمک مردم توانسته سربلند از بحران ها بیرون بیائیم و این آزمون الهی است خداوند در قرآن می فرماید ما را به حال خود واگذار نمی کند و آزمایش می کند و یکی از امتحان ها ویروس کرونا است

سرهنگ لطیفی اظهار داشت : ما از ابتدای انقلاب در معرض هدف دشمنان انقلاب بوده ایم که مردم جوانمردانه ایستاده اند و از این نظام دفاع کرده اند و نقطه قوت انقلاب مردم هستند.

وی اضافه نمود : سپاه همیشه در کنار مردم ایستاده است و خود را از مردم می داند و در سطح استان دارای 21 قشر بسیج هستیم که در همه زمینه ها از زمان شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را آغاز کرده اند تا مردم مشکلی در زمینه تامین مورد نیاز نداشته باشند.

در پایان این جلسه مانور سالم سازی محیط کار و ضدعفونی اداره کل در پیشگیری از ویروس کرونا انجام شد.

کد خبر 15568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد