البرز | مانور بزرگ اورژانس اجتماعی در سطح کلانشهر کرج برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی مانور اورژانس اجتماعی با حضور کارشناسان و متخصصان در پایگاههای مختلف در سطح کرج بر پا شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : دکتر «اسدالله حیدری » مدیر کل بهزیستی استان در این خصوص گفت : این مانور به مناسبت  گرامیداشت هفته بهزیستی و برای آگاه سازی اذهان عمومی از خدمات اورژانس اجتماعی و شناساندن بهتر خط ۱۲۳ و خدمات اورژانس اجتماعی به مردم برگزار شده است. 

 وی افزود : اورژانس اجتماعی با حضور نیروهای متخصص ، خدمات تخصصی برای افراد جامعه که با بحرانهای فردی و اجتماعی روبرو می شوند ارائه می دهد.   

حیدری با اشاره به ویژگیهای اورژانس اجتماعی مانند در دسترس بودن و تخصصی بودن گفت : بیشترین جامعه هدف اورژانس اجتماعی کودک آزاری، همسرآزاری ، کودکان کار ، دختران و زنان بدسرپرست و یا آسیب دیده ، معلولانی که با مشکلات اجتماعی روبرو می شوند را شامل می شود که بصورت فوری و به موقع خدمت رسانی توسط این تیم انجام می پذیرد.

 فعالیت‌های سازمان بهزیستی به‌ویژه در زمینهٔ آسیب‌های اجتماعی مردم محور است که مردم می‌توانند به‌وسیله شماره تلفن ۱۲۳ یا مراجعه حضوری به پایگاه‌ههای اورژانس اجتماعی در شهرستان‌ها از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شوند.

کد خبر 1543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد