اصفهان| اردستان| ناآگاهی ریشه اکثر آسیب های اجتماعی

صبح امروز با حضور معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان، رییس بهزیستی و جمعی از مسئولین محلی شهرستان اردستان 14 طرح اشتغال و 18 طرح مسکن مددجویی در اردستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اردستان، در این مراسم، «محمد سعید محمدی» معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان ضمن اشاره به شعار پربار هفته بهزیستی«بهزیستن در گام دوم؛شفافیت، توانمندسازی،ارتقاء سلامت اجتماعی»؛  ابراز داشت: توانمندسازی یک مفهوم کلی است  که می تواند اشتغال، مسکن، آموزش و ارتقای دانش اجتماعی، سلامت اجتماعی و امثال آن را در بر بگیرد. هدف ما در بهزیستی توانمد سازی جامعه هدف در تمامی ابعاد مختلف آن است. این مهم با هماهنگی  فعالیت های حوزه های تخصصی پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی و حمایت حوزه های مشارکت های و پشتیبانی در حال اجرا است.

معاون پیشگیری بهزیستی استان ادامه داد: ارتقای سلامت اجتماعی از محورهای اساسی توسعه یافتگی کشورها است و از آنجاییکه که آمارها نشان می دهد ناآگاهی ریشه اکثر آسیب های اجتماعی است؛ بهزیستی در حوزه پیشگیری به دنبال افزایش آگاهی اجتماعی برای مدیریت و کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی ابراز داشت: بهزیستی در حوزه معاونت مشارکت های مردمی با ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال جامعه هدف در قالب وام های خوداشتغالی، پرداخت حق بیمه کارفرمایی و خویش فرمایی، حمایت از گروه های اشتغال افراد تحت پوشش و امثال آن، گام های موثری در چند سال اخیر در حوزه توانمندساری برداشته است.

محمدی در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران، تاکید کرد که حمایت خبرنگاران در سطح استان، نقش بی بدیلی در راستای آگاه سازی و ارتقای سطح دانش جامعه بهزیستی داشته است.

منبع: روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اردستان

   

کد خبر 1541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد