گیلان | بهزیستی امر خطیری جهت ارائه خدمات به جامعه هدف دارد

مدیرکل بهزیستی استان گیلان بیان کرد :بهزیستی امر خطیری جهت خدمات ارائه به جامعه هدف در استان دارد که امیدوارم با کمک سایر دستگاهها موجب تحقق اهداف و ارائه هرچه بهتر و شایسته تر خدمات باشیم.

به مناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی در محل سازمان تامین اجتماعی استان، جلسه شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با حضور مدیران کل برگزار شد.

دکتر حسین نحوی نژاد در ابتدا ضمن ارایه گزارش اقدامات هفته بهزیستی و چشم انداز پیش رو به بیان اهداف این سازمان پرداخت.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان  بیان کرد :بهزیستی امر خطیری جهت خدمات ارائه به جامعه هدف در استان دارد که امیدوارم با کمک سایر دستگاهها موجب تحقق اهداف و ارائه هرچه بهتر و شایسته تر خدمات باشیم.

حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان به جهت انتصاب سالاری به عنوان رییس سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار داشت : امیدوارم این انتصاب منشا خیر و برکت برای کشور و استان گیلان باشد.

شهدی نژاد مدیریت درمان استان نیز با گزارش از حوزه درمان از عقد مجدد قرارداد با بیمارستان های خصوصی جهت رفاه وتسهیل در امور درمانی مردم افزود : امیدوارم این امر موجب خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان گیلان شود.

حسینی مدیرکل فنی وحرفه ای استان نیز با تشریح برنامه های هفته کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای خواستار کمک و هماهنگی دستگاههای زیربط به جهت پیشبرد برنامه های اجرایی در سطح استان شد.

در پایان علیزاده رییس شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان ضمن تبریک روز تامین اجتماعی ، بهزیستی و تبریک پیشاپیش به مناسبت روز کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای با تشکر از مدیران و تلاش مضاعف جهت هم افزایی دستگاهها و رویکرد خدمت رسانی به مردم در استان خاطر نشان ساخت : با شوق و امید تلاش می کنیم آینده روشنی را برای فردای بهتر جامعه با توجه به کرامت و حرمت مردم رقم بزنیم .

کد خبر 1538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد